مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

لازمه افزایش رغبت دانش‌آموزان به سبک زندگی اسلامی، رفتار و کردار ما است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به نقش مربیان و مشاوران در پرورش دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی، لازمه افزایش رغبت دانش‌آموزان به سبک زندگی دینی و اسلامی را رفتار و کردار مربیان و معلمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
لازمه افزایش رغبت دانش‌آموزان به سبک زندگی اسلامی، رفتار و کردار ما است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی با تاکید بر اهمیت فعالیت های پرورشی و نقش آن در تعالی جامعه گفت: اخذ بهترین نتیجه با کمترین امکانات هنر است و شما مربیان و مشاورین قطعا هنرمند این عرصه هستید.

وی اظهار کرد: چند پستی بودن کارشناسان پرورشی مانع تمرکز و توجه کافی به امور مربوط به این حوزه می شود و ما بر آنیم تا کمترین تنش شغلی و بیشترین تمرکز تربیتی بر دانش آموزان را برای این کارشناسان به ارمغان بیاوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوررادی با تقدیر از برگزاری چنین کارگاه های توجیهی تصریح کرد: هم فکری، هم اندیشی و خدمت در امور پرورشی در عصری که دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده است از لازمه های تقابل قدرتمند و متمرکز است.

وی خطاب به کارشناسان و مربیان افزود: اگر ما خود تربیت نشویم نمی توانیم دیگران را تربیت کنیم و دانش آموزان باید با دیدن قول و فعل ما نسبت به سبک زندگی دینی و اسلامی ترغیب و تشویق شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: جذب نوجوانان و دانش آموزان با انواع روش های مبتکرانه و خلاقانه به سبک زندگی سالم و دینی بسیار ضروری است و ما باید قبل از ورود دشمنان به ذهن و قلب دانش آموزان آنان را با معارف ناب الهی و زیبایی علوم مختلف آشنا کنیم و از گرفتاری در دام های رنگارنگ دشمنان نجات دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار