سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برنام‌ ریزی و عملکرد هوشمندانه، لازمه اجرایی شدن طرح شهید عجمیان است

تبریز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت طرح شهید عجمیان به عنوان نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم برخوردار، برنامه‌ریزی و عملکرد هوشمندانه را لازمه اجرایی شدن این طرح عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برنام‌ ریزی و عملکرد هوشمندانه، لازمه اجرایی شدن طرح شهید عجمیان است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه گفت: اجرای طرح شهید عجمیان از اول تیر ماه با هدف بهبود تجهیزات، تعمیر سرویس های بهداشتی، بهبود روشنایی و مرمت ساختمان ها انجام خواهد شد و در این طرح بیشتر زیباسازی مدارس مطرح است.

وی افزود: اولویت اصلی ما ارتقا مکان های بهداشتی در مدارسی است که در مناطق کم برخوردار و یا محروم قرار گرفته اند و لذا لازم به ذکر است که در این طرح 500 مدرسه سهمیه استان در کارگروه نوسازی استان مورد بررسی قرار گرفته و مشخصات آنها در سامانه "اتناب" توسط دبیران نواحی و مناطق بارگزاری شده است.

پوررادی ادامه داد: آگاه سازی مدیران مدارس از دیگر عوامل مهم و کارساز در طرح شهید عجمیان است که مدیران می توانند از ظرفیت های خود دانش آموزان و اولیا بهره داشته باشند؛ گروه های بسیج‌ دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و بسیج دانشجویی از عومل موثر در این طرح خواهند بود.

سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت صرفه جویی در هزینه های مصرفی و افزایش بهره وری مواد اولیه در این طرح اظهار داشت: رایزنی با کارخانه های تولید کننده رنگ و خرید یکپارچه به همراه جذب نظر خیر خواهانه می تواند مواد اولیه بسیاری را جهت پوشش هرچه بیشتر مدارس در زیبا سازی آنها تامین کند.

فرهاد فرهودی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بر تامین منابع مالی برای سرعت بخشی به خدمات طرح شهید عجمیان تاکید کرده و بیان کرد: و با توجه به تعداد مدارس تعیین شده اقداماتی پرشتاب، جهادی و هوشمندانه در این خصوص لازم است تا بتواینم هر چه سریعتر عملیات اجرایی در مدارس هدف گذاری شده را انجام دهیم.

وی اصلاح و به روز آوری اطلاعات بارگذاری شده و تعیین دقیق مدارس هدف از لازمه های پیشتازی استان در این طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا با اقدامات هوشمدانه و درست در این طرخ بتوانیم همانند سایر طرح های قبلی، پیشتازی استان در امر مدرسه سازی و افزایش کیفیت مدارس حفظ نماییم.

علی عبدلی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز درابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی در رابطه با اجرای طرح شهید عجمیان و تاکید بر اهمیت اجرایی شدن طرح این به عنوان نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار، سیاست آموزش و پرورش در این طرح را افزایش کیفیت و رفع نیاز های اساسی مدارس محروم عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار