پانزدهمین کنگره بین‌المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران از آغاز این کنگره به مدت ۳ روز در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت افزایش کیفیت کار و بالا بردن امنیت از جمله اهداف مهم برگزاری این رویداد به شمار می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پانزدهمین کنگره بین‌المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران آغاز به کار کرد

به گزارش انجمن بیهوشی ایران، علیرضا سلیمی رئیس پانزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی، مراقبت های ویژه و درد ایران صبح امروز سوم خرداد در حاشیه مراسم افتتاحیه این کنگره پیرامون جزئیات برگزاری کنگره پیش رو بیان کرد: این کنگره از سوم تا پنجم خردادماه در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. چندسالی بود که به دلیل کرونا این کنگره برگزار نمی شد که اکنون با برگزاری آن با استقبال بسیاری روبه رو شده ایم.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ سخنران در کنگره امسال شرکت می کنند همچنین کارگاه های متنوعی با موضوعات جدید مانند هوش مصنوعی در این کنگره برگزار می شود.

سلیمی بیان کرد: تلاش کردیم مقالات جدید در این کنگره داشته باشیم همچنین برای همکاران پیراپزشک، سالن مجزا درنظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در کنگره امسال، پنل های مختلفی را ارائه می دهیم هدف از برگزاری کنگره را برشمرد و افزود: افزایش کیفیت کار و بالا بردن امنیت از جمله اهداف مهم برگزاری به شمار می آید.

وی اشاره کرد: انجمن بیهوشی یک انجمن مادر و قدیمی در کشور است که رسالت برگزاری این گونه برنامه ها، و دریافت نظرات افراد مختلف نیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار