مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان

سازمان دانش‌آموزی با مجموعه فعالیت‌های خودپیشتاز در عرصه‌های مختلف و ابعاد گوناگون تربیت است

اصفهان(پانا) _ مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت سازمان دانش‌آموزی با مجموعه فعالیت‌های خود از جمله خبر‌گزاری پانا، گروه‌های جهادی، سفر‌های تربیتی، مجلس دانش‌آموزی و فعالیت‌های پیشتازان، امروز پیشتاز در عرصه‌های مختلف و ابعاد گوناگون تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۷۳۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی با مجموعه فعالیت‌های خودپیشتاز در عرصه‌های مختلف و ابعاد گوناگون تربیت است

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در استان اصفهان گفت : اگر ما تربیت را در همه ابعاد داشته باشیم، یعنی ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مدنظر باشد و در این صورت می‌توانیم ادعا کنیم به هدف نهایی تربیت رسیده‌ایم.

وی افزود: امروز سازمان دانش‌آموزی در جهت رسیدن به حیات طیبه پیشتاز و پرچم‌دار است و سازمان دانش‌آموزی هویت خود را از مربیان و از همکارانی می‌گیرد که در نقاط مختلف فعالیت می‌کنند و امروز سازمان دانش‌آموزی با مجموعه فعالیت‌های خود از جمله خبر‌گزاری پانا، گروه‌های جهادی، سفر‌های تربیتی، مجلس دانش‌آموزی و فعالیت‌های پیشتازان، امروز پیشتاز در عرصه‌های مختلف و ابعاد گوناگون تربیت است.

رحمتی بیان کرد: خبرگزاری پانا یکی دیگر از دستاورد‌های سازمان دانش‌آموزی است که جلسات متعدد آموزشی‌ برای خبرنگاران دانش آموز‌عضو‌پانا برگزار شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری کارگاه های خبرنگاری خبر داد و تاکید کرد: خبرگزاری پانای استان اصفهان توانسته است در پویش‌های پوشش خبری مراسم ۲۲بهمن؛روز قدس، عید امید (نیمه شعبان)و معرفی‌ آثار گردشگری در نوروز‌ مقام‌اول‌کشوری‌را در بین خبرگزاری های سایر استان ها کسب کرده و همچنیم‌قرار است با هماهنگی اداره کل ارشاد اصفهان بخش دانش آموزی در خانه مطبوعات راه اندازی شود که این خود می تواند در رسیدن به اهداف سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی استان در حال ایجاد یک هم‌افزایی با نهادها و سازمان‌های دیگر است.

رحمتی از تشکیل مدرسه رسانه در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد : گروه رسانه ای سازمان دانش آموزی در حال مصاحبه با دانش آموزان علاقمند جهت جذب در مدرسه رسانه است. فعلا جذب دانش آموزان ساکن شهر اصفهان را شروع کرده ایم و گام دوم دانش آموزان نواحی و مناطق هستند که ان شالله تبدیل به یک رسانه قوی شود.


وی با بیان فعالیتهای سازمان دانش آموزی در سال گذشته مانند همایش یاوران انقلاب، برپایی جشن های نیکوکاری ، فعالیتهای جهادی که توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: ۵۴ دانشجوی معلم ۶ مدرسه را در منطقه حصه پوشش آموزشی و تربیتی دادند. دانشجویان دانشگاههای دیگر نیز اعلام آمادگی کرده اند،در تابستان نیز قرار است دانش آموزان رشته هنر و گرافیک پایه یازدهم ، در هر منطقه در مدرسه محروم به صورت زیباسازی کارورزی خود را انجام دهند.

رحمتی تاکید کرد: گروه ویژه پیشتازان متشکل از ۴۵ دانش آموز از اردیبهشت به عنوان یاورمربی فعالیت خود را دنبال می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار