مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

اعزام۲۶۴ دانش‌آموز دختر با اولویت مناطق محروم به اردوی زیارت اولی‌های مشهد مقدس

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت ۲۶۴ دانش‌آموز دختر با اولویت مناطق محروم به اردوی دانش‌آموزی زیارتی مشهد مقدس  اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام۲۶۴ دانش‌آموز دختر با اولویت مناطق محروم به اردوی زیارت اولی‌های مشهد مقدس

گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی ادارت نواحی و مناطق استان اصفهان با حضور محمد رضا ابراهیمی مدیرکل آموزش‌و پرورش استان اصفهان، مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان،جلال سلمانی رییس‌اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ، روسا‌ و‌ کارشناسان ادارت معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش و معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات نواحی و مناطق استان اصفهان برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این گردهمایی گفت: اگر ما تربیت را در همه ابعاد داشته باشیم، یعنی ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مدنظر باشد و در این صورت می‌توانیم ادعا کنیم به هدف نهایی تربیت رسیده‌ایم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت ۲۶۲ دانش آموز دختر با اولویت مناطق محروم به اردوی دانش‌آموزی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.به همت معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تعداد 262 دانش‌آموز زیارت اولی با اولویت مناطق و مدارس محروم برای اولین بار مشهد مقدس اعزام می شوند .

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این مراسم گفت : دانش‌آموزان دختر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم که تاکنون نتوانسته‌اند به مشهد مقدس مشرف شوند در این اردوی زیارتی شرکت خواهند کرد.

رحمتی مدت اقامت دانش آموزان را در این اردو 3 روزه اعلام کرد و اذعان داشت: دانش آموزان علاوه بر زیارت امام رضا(ع) از برنامه های مختلف فرهنگی تربیتی هم در این اردو بهره مند می شوند

رحمتی بیان کرد: خبرگزاری پانا یکی دیگر از دستاورد‌های سازمان دانش‌آموزی است که جلسات متعدد آموزشی‌ برای خبرنگاران دانش آموز‌ عضو‌ پانا برگزار شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری کارگاه های خبرنگاری خبر داد و تاکید کرد: خبرگزاری پانای استان اصفهان توانسته است در پویش‌های پوشش خبری مراسم ۲۲بهمن؛روز قدس، عید امید (نیمه شعبان)و معرفی‌ آثار گردشگری در نوروز‌ مقام‌اول‌کشوری‌را در بین خبرگزاری های سایر استان ها کسب کرده و همچنیم‌قرار است با هماهنگی اداره کل ارشاد اصفهان بخش دانش آموزی در خانه مطبوعات راه اندازی شود که این خود می تواند در رسیدن به اهداف سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا کمک کننده باشد.

رحمتی از تشکیل مدرسه رسانه در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد : گروه رسانه ای سازمان دانش آموزی در حال مصاحبه با دانش آموزان علاقمند جهت جذب در مدرسه رسانه است. فعلا جذب دانش آموزان ساکن شهر اصفهان را شروع کرده ایم و گام دوم دانش آموزان نواحی و مناطق هستند که ان شالله تبدیل به یک رسانه قوی شود.


وی با بیان فعالیتهای سازمان دانش آموزی در سال گذشته مانند همایش یاوران انقلاب، برپایی جشن های نیکوکاری ، فعالیتهای جهادی که توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: ۵۴ دانشجوی معلم ۶ مدرسه را در منطقه حصه پوشش آموزشی و تربیتی دادند. دانشجویان دانشگاههای دیگر نیز اعلام آمادگی کرده اند،در تابستان نیز قرار است دانش آموزان رشته هنر و گرافیک پایه یازدهم ، در هر منطقه در مدرسه محروم به صورت زیباسازی کارورزی خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار