همزمان با سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی

مربیان و دانش‌آموزان برتر سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی تجلیل شدند

بیرجند (پانا) - همایش استانی سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی و تجلیل از مربیان و دانش‌آموزان برتر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و به همت سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مربیان و دانش‌آموزان برتر سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی تجلیل شدند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم با قدردانی از فعالیت های سازمان دانش آموزی استان که با کمبود نیرو فعالیت های خیلی خوبی داشته است، گفت: سازمان دانش آموزی امروزه یکی از موضوعات مهم و ضروری در حوزه آموزش و پرورش به‌شمار می رود.

موسوی نژاد افزود: ضرورت ایجاد سازمان دانش آموزی جهت برقراری ارتباطات بین المللی با سایر کشورها، منجر به شکل‌گیری این مجموعه شد.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی در طول سنوات گذشته برنامه های متعددی را برای دانش آموزان کشورهای مسلمان در تهران و همچنین برنامه هایی برای دانش آموزان کشور در خارج از مرزها طراحی و اجرا کرده، اذعان کرد: سازمان دانش آموزی کمک کار معاونت پرورشی در حیطه اجرایی و انجام برنامه اداری و انعقاد قرارداد با مجموعه های مختلف است.

سازمان دانش آموزی در خراسان جنوبی موفق عمل کرده است

رئیس سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه سازمان دانش آموزی در استان تاکنون موفق عمل کرده و جلوی انحرافات احتمالی هم در این مجموعه گرفته شده، افزود: سازمان دانش آموزی کمک خوبی در کنار معاونت پرورشی بوده است.

موسوی نژاد ادامه داد: اگر به تعداد هر دانش آموز یک تشکل هم داشته باشیم باز هم نیاز است تا دانش آموز بتواند مهارت حضور در اجتماع، قدرت بیان و حل مساله را فرا گیرد.

اجرای 40 عنوان برنامه در سازمان دانش آموزی

مسئول سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در این مراسم به تشریح عملکرد یکساله این مجموعه پرداخت و گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 40 عنوان برنامه مختلف و همچنین بیش از 6 پویش به همت سازمان دانش آموزی استان برگزار شده است.

اعزام 230 دانش آموز به مشهد مقدس

حسن آبادی به اعزام 230 دانش‌آموز زیارت اولی به مشهد مقدس اشاره و افزود: سهمیه استان برای این طرح 87 نفر بوده که توانستیم 180 نفر را سال گذشته اعزام کنیم و 50 نفر دیگر را هم در سال جاری به مشهد مقدس اعزام کردیم که این برنامه در تابستان هم ادامه دارد.

وی به برگزاری بیش از 6 پویش و مشارکت 1000نفری در هر پویش اشاره و اذعان کرد: این پویش ها شامل عکس دلنوشته اربعین، لبیک یا خامنه ای، سلام مادر، تکیه‌گاه امن، پرواز در حرم و معرفی مناطق گردشگری استان بوده است.

برگزاری جشنواره ملی مفاخر

وی به برگزاری جشنواره ملی مفاخر در سال گذشته اشاره و اذعان کرد: در همین راستا دانش آموزان در مورد شخصیت های علمی، دینی و ملی استان تحقیق و مطالعه می کردند و برای دیگران روایت می کردند که در این طرح هم ۸ اثر دانش آموزی استان به مرحله کشوری راه یافته است.

اجرای 6 ویژه برنامه رادیویی

رئیس سازمان دانش آموزش خراسان جنوبی به راه اندازی استودیوی سازمان دانش آموزی و اجرای 6 ویژه برنامه رادیویی در مناسبت های مختلف اشاره و گفت: ویژه برنامه دمای همدلی با موضوع صرفه جویی مصرف گاز، ویژه برنامه چهارشنبه سوری، علمدار ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه مسیر راهپیمایی 13 آبان و 22 بهمن از جمله این برنامه‌های رادیویی بوده است.

راه اندازی غرفه سازمان دانش‌آموزی در مسیر راهپیمایی

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به برگزاری دو اجتماع دانش آموزی در روستای شاهرخت زیرکوه و روستای معدن قلعه زری خوسف اشاره و افزود: سال گذشته برنامه‌های متفاوتی توسط سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی در مسیر راهپیمایی 13 آبان و 22بهمن ماه به اجرا درآمد که در همین راستا غرفه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در مسیر راهپیمایی راه‌اندازی شد.

حسن آبادی از برگزاری 12 مانور تحت عنوان یاوران انقلاب ویژه دانش آموزان و مربیان در سال گذشته خبر داد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مدیران، مربیان و دانش‌آموزان و خبرنگاران برتر پانا در حوزه سازمان دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار