پیش‌بینی فعالیت ۲۷۵پایگاه اوقات فراغت در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی، ایجاد ۲۷۵ پایگاه با ۴۰ رشته هنری، ورزشی، علمی و معارف پیش‌بینی شده که در تابستان امسال، فعالیت خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی فعالیت ۲۷۵پایگاه اوقات فراغت در خراسان جنوبی

سید‌علیرضا موسوی‌نژاد، با بیان این خبر و با اشاره به برگزاری نشست ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت استان، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۳۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده بودند که پیش‌بینی می‌شود، امسال این میزان از حیث تعداد پایگاه و دانش‌آموز ۳ درصد رشد داشته باشد.

وی با بیان این‌که غنی‌سازی اوقات فراغت در توانمندسازی جوانان و نوجوانان نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای دارد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان را راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف تشکیل کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت به‌شمار می‌رود.

به گفته موسوی‌نژاد، فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و مهارت‌آفرینی مهم‌ترین موضوعات کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار