مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

معلمان و دانش‌آموزان شهید الگوی مناسبی برای نسل امروز در سنگر مدارس هستند‌

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یادواره ۴۵۰ شهید معلم و دانش‌آموز استان، اظهار کرد معلمان و دانش‌آموزان شهید، مصداق بارز بصیرت در دفاع از حریم ولایتند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و دانش‌آموزان شهید الگوی مناسبی برای نسل امروز در سنگر مدارس هستند‌

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، در دیدار عوامل اجرایی یادواره ۴۵۰ شهیدفرهنگی و دانش‌آموز استان با نماینده ولی فقیه، گفت: معلمان و دانش‌آموزان شهید، نماد ولایتمداری، ایثار، تقوی، رشادت و الگوی مناسبی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان امروز در سنگر مدارس هستند.

وی، با بیان این که جامعه فرهنگی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده‌ساز ایران اسلامی‌ دارند، عنوان کرد: امروز دشمن به خوبی به نقش مؤثر فرهنگیان در تبیین اسلام، شعائر اسلامی، تفکر بسیجی، حسینی، علوی، فاطمی و مهدوی پی برده است؛ به همین دلیل در توطئه‌های اخیر سراغ جامعه فرهنگیان آمده و برای به انحراف کشاندن و یا تعطیلی فرایند تعلیم و تربیت اسلامی، ایرانی، بر مبنای سند تحول برنامه‌ریزی کرده است.

به گفته موسوی‌نژاد، رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، جامعه فرهنگیان، نمونه بارز انقلابی‌گری، حرکت بر صراط ولایت، عمل به دستورات دینی هستند که معنای واقعی، اسلام، زندگی، وظیفه، دشمن، جامعه، انقلاب، خانواده و شهادت را به درستی درک کرده و بر مبنای تکلیف عمل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار