اخطار معاون استاندار خراسان جنوبی به مدیران حوزه تولید

اسامی کم‌کارها اعلام می‌شود

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اسامی مدیران کم‌کار در حوزه تولید اعلام می‌شود، گفت هدف اصلی از حضور در شهرستان‌ها به اتفاق اعضای کارگروه تسهیل این است که متناسب با شعار سال واحد‌های تولیدی که مشکلاتی در فرآیند تولید دارند، مباحث خود را مطرح کنند و مشکلات آن‌ها با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی شود و در همان جلسه برای آن تصمیم‌گیری صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اسامی کم‌کارها اعلام می‌شود

جواد اشرفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بشرویه افزود: مدیران باید به این نکته واقف باشند که تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم‌الاجراست و جنبه قانونی و حقوقی دارد و چنانچه هر دستگاهی به هر دلیلی بعد از تصویب مصوبات، آن را انجام ندهد دچار ترک فعل شده و تبعات قضایی و حقوقی برای آن خواهد بود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: فرآیند کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این است که بایستی مدیران خودشان در عرصه حضور داشته باشند و چنانچه مدیرانی دچار اهمال کاری در بحث تولید باشند اسامی آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

معاون استاندار عنوان کرد: حتماً تأکید می‌کنم در سالی که مزین است به نام مهار تورم و رشد تولید، مدیران این موضوع را جدی بگیرند تا بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات در بخش تولید را با کمک همدیگر و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی حل و فصل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار