رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابرآسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز:

اجرای طرح غربالگری دانش‌آموزان در مدارس البرز

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح غربالگری دانش‌آموزان پایه‌های سوم و ششم دوره ابتدایی، پایه‌های هشتم و یازدهم متوسطه در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح غربالگری دانش‌آموزان در مدارس البرز

فرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز گفت: در راستای ماده ۴۴ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، با محوریت مدیران، آموزگاران، دبیران و مشاوران، دانش آموزان از طریق سامانه نماد غربال می شوند تا کسانی که نیازمند خدمات و مداخلات درمانی هستند مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به این که جداول هنجاری و برش آزمون های غربالگری موجود، مربوط به سال‌های قبل از کرونا است و هم اکنون شرایط روانشناختی و اجتماعی دانش آموزان تغییر کرده است، بنابراین ضرورت دارد امسال نقطه برش جدیدی داشته باشیم.

منظوری نسبت به اجرای مطلوب طرح در نواحی و مناطق تاکید کرد: در صدد آن هستیم که پس از غربالگری و شناسایی دانش آموزان، در فصل تابستان به دانش آموزان نیازمند به خدمات تخصصی، ارائه خدمات داشته باشیم.

وی در پایان متذکر شد: برای مدیران، آموزگاران، دبیران و مشاوران مجری طرح، متناسب با عملکردشان گواهی سطح۱ یا سطح۲ صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار