استاندار تهران:

ارتباطات، رکن اساسی روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یک کشور است

پردیس (پانا) - استاندار تهران در آیین امضای تفاهم‌نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال پرسرعت مدارس کشور از طریق فناوری فیبر نوری (FTTX)، ارتباطات را رکن اساسی روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یک کشور خواند و گفت، خیلی دور نیست اگر مقام بلند نظام جمهوری اسلامی را در حوزه ارتباطات در نقطه اوج ببینید.

کد مطلب: ۱۳۷۱۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتباطات، رکن اساسی روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یک کشور است

علیرضا فخاری، استاندار تهران در آیین امضای تفاهم نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال پرسرعت مدارس کشور از طریق فناوری فیبر نوری (FTTX) که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش انجام شد، گفت: ارتباطات، رکن اساسی روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یک کشور است؛ خیلی دور نیست اگر ما بخواهیم مقام بلند نظام جمهوری اسلامی را در حوزه ارتباطات در نقطه اوج ببینیم.

فخاری تصریح کرد: امروز دنیا با ارتباطات به هم متصل هستند. شبکه‌های بزرگی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق سیستم‌های ماهواره‌ای و غیر ماهواره‌ای با هم مرتبط می‌شوند و پوشش وسیعی را از تبادل اخبار و اطلاعات روز مورد نیاز دنیا را با هم برقرار می کنند.

وی اظهار کرد: کشوری در شرایط توسعه یافتگی قرار خواهد گرفت، که از همه ظرفیت‌های موجود ارتباطات بین‌المللی و داخلی بتواند استفاده کند و کشوری موفق است که ابتدا به ساکن بتواند شبکه ارتباطات ملی خود را تقویت و تثبیت کند. بدون ارتباطات شبکه ملی ارتباطات قرض گرفته شده بین المللی خیلی نافذ نیست هرچند ممکن است در بعضی از شرایط تزاحم هم داشته باشیم.

استاندار تهران ادامه داد: امروز با تلاش عزیزان، در وزارت ارتباطات شاهد یک تحول بزرگ و عظیم در شبکه ارتباطی ملی هستیم. از همه مسئولین و دست اندرکاران اجرای این پروژه بزرگ تشکر می کنیم و تبریک عرض می کنم به مردم عزیز شهرستان پردیس که به عنوان اولین و نقطه عطف این موضوع در قالب فعالیت‌های آموزشی بخصوص برای دانش آموزان عزیز ما این پروژه فعال می شود.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار