مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد:

سازمان دانش‌آموزی پیشگام تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در سالروز تاسیس سازمان، این تشکل بزرگ را عاملی اثربخش در جهت رشد اجتماعی و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی پیشگام تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

سید حسن فاضل در این مناسبت ویژه خطاب به کلیه فعالان تربیتی گفت: سازمان دانش آموزی بر اساس اسناد بالادستی خود به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و روح حاکم بر اساسنامه سازمان، بستری مناسب برای تربیت اجتماعی نسلی متعهد،شاداب،توانمند و آگاه، فراهم می کند.

این تشکل پرشور با زمینه سازی برای مشارکت فعال دانش آموزان، برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، آماده سازی آنان برای پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی، ترویج الگوها و اسوه های انقلابی، اسلامی و ملی تلاش می کند.

وی افزود: این سازمان ظرفیت عظیم دانش آموزان را در موقعیت و مسیری که کشور و انقلاب بدان نیاز دارد به جریان انداخته و شکوفا می کند و زمینه دستیابی دانش آموزان به حیات طیبه را فراهم می سازد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را به همه فعالان این حوزه تبریک تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون همه عزیزان را تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر " ارواحنا له الفدا" خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار