معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

پیش ثبت‌نام اینترنتی کلاس اولی‌ها در البرز آغاز شد

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد پیش ثبت‌نام اینترنتی کلاس اولی‌ها در این استان برای سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش ثبت‌نام اینترنتی کلاس اولی‌ها در البرز آغاز شد

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه نهم اردیبهشت ماه دستورالعمل ثبت نام برای سال تحصیلی جدید به مدارس استان ارسال شده است عنوان کرد: پیش ثبت نام دانش آموزان پایه اول به صورت اینترنتی تا ۳۱ مرداد ماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی افزود: پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی در البرز با مراجعه به سامانه اینترنتی my.medu.ir از طریق درگاه دولت انجام می شود.

حسینی یادآوری کرد: برابر دستورالعمل ارسال شده از وزارتخانه، پیش ثبت‌نام کلاس اولی ها در استان البرز که بیش از ۵۰ هزار نفرپیش بینی می شود، در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: والدین از طریق تلفن همراه، امکان پیش ثبت نام فرزندشان در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود را دارند.

حسینی ادامه داد: همزمان با آغاز ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس استان البرز، والدین همراه با مدارک لازم می توانند به مدرسه ای که پیش ثبت نام کرده اند، مراجعه کنند.

حسینی اضافه کرد: پیش ثبت نام برای کلاس اولی ها در مدارس خاص همانند مدارس شاهد و هیئت امنایی در استان البرز هیچ محدودیتی ندارد و تنها در هنگام ثبت نام نهایی والدین باید همراه با مستندات مراجعه کنند تا بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه پیش ثبت نام کلاس اولی ها در برنامه ریزی کلاس های درس و ساماندهی نیروی انسانی نقش موثری دارد، اظهار کرد: این پیش ثبت نام در کاهش هزینه رفت و آمد و وقت والدین نیز موثر است.

حسینی در پایان تاکید کرد: مدیران مدارس البرز اطلاعات پیش ثبت نام شدگان کلاس اولی را به صورت اینترنی دریافت می کنند و نیازی به مراجعه حضوری والدین برای پیش ثبت نام در مدارس نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار