بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از پروژه در آستانه افتتاح ایستگاه راه‌آهن خاوران و محور ریلی بستان‌آباد- تبریز

تبریز (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از پروژه ایستگاه راه آهن خاوران و محور ریلی بستان آباد- تبریز که در آستانه افتتاح است بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از پروژه در آستانه افتتاح ایستگاه راه‌آهن خاوران و محور ریلی بستان‌آباد- تبریز

جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید، از اختصاص 770 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه بعد از سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: خط ریلی بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران از نظر کیفیت اجرا در بین پروژه‌های 10 سال اخیر بی‌نظیر است.

وی افزود: تمام کارهای لازم برای بهره‌برداری از این پروژه، در طول یک سال گذشته انجام شده و با وجود رکود در اجرای این مسیر در دو سال اخیر، با تمهیدات و تسهیلاتی که در سفر استانی رئیس جمهور اختصاص یافت مقدمات افتتاح پروژه فراهم شده است.

وی در ادامه به جزئیات این پروژه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این ایستگاه 4 خط وجود دارد که همزمان می تواند 3 قطار را پذیرش کند. خارج از ایستگاه نیز دوخطه طراحی شده که یک خط آن احداث شده و برای بهره‌برداری فاز اول و دوم با ترافیک پیش‌بینی‌شده، پاسخگو بوده و مشکلی وجود نخواهد داشت. مهم‌ترین بخش ایستگاه هم سینی دوار است که امکان سر و ته کردن لوکوموتیو برای تغییر جهت آن وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار