استاندار آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی جز استان‌های اول کشور از نظر کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی است

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در نشست با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت که آذربایجان شرقی جز استان‌های اول کشور از نظر کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان شرقی جز استان‌های اول کشور از نظر کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی است

عابدین خرّم ظهر امروز در نشستی با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن بیان این خبر گفت: در آذربایجان‌شرقی پروژه‌های مهمی همچون مس سونگون، نفلین سینیت سراب و فولاد بناب در حوزه صنعت وجود دارد که پروژه‌های شاخص استان بوده و در سطح ملی نیز جزء پروژه‌های مطرح هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی به پروژه‌های بهداشت و درمان در استان نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان یک‌هزار تختخوابی و مجموعه تحقیقاتی ربع رشیدی از پروژه‌های شاخص این حوزه هستند.

وی درادامه در خصوص پروژه‌های سایر حوزه‌ها نیز به خط 2 قطار شهری، آزادراه مراغه هشترود، سد پیغام چای و خط 2 آبرسانی انتقال آب ارس به تبریز نیز اشاره کرد.

خرم در ادامه با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی جزو استان های پیشگام از نظر کمیت و کیفیت پروژه های عمرانی است افزود: ما جزوء استان‌های اول از نظر تعداد، کمیت و کیفیت پروژه.ها در کشور هستیم و از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد آنها استفاده می‌کنیم.

وی به اهمیت سفر رئیس جمهور به استان اشاره و تصریح کرد: سفرهای رئیس جمهور در خرداد ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به آذربایجان‌شرقی از لحاط منابع و مصوبات یک توان مضاعف و نقطه قوتی برای استان بود.

دانش آموز خبرنگار:علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار