بازدید وزیر کشور از بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز

تبریز (پانا) - وزیر کشور در حاشیه بازدیدهای خود با حضور در منطقه حاشیه‌نشین تبریز از بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر کشور از بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه‌نشینی تبریز

احمد وحیدی در حاشیه بازدیدهای خود، با حضور در منطقه حاشیه نشین تبریز از بزرگترین پروژه ساماندهی حاشیه نشینی تبریز که از آن به عنوان طرح نجات تبریز نیز یاد می‌شود بازدید کرده و پای درد و دل ساکنان آن منطقه نشست.

پروژه ۴۵ متری انقلاب در متراکم‌ترین منطقه کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین تبریز در حال اجرا است که این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه مسیرگشایی در حال حاضر در تبریز است که به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر از خیابان انقلاب به اتوبان پاسداران متصل شده و کوثر شرقی و طرلان دره سی از جمله مکان هایی است که این پروژه در مسیر خود از آنها عبور می‌کند. ۳۳۰ ملک نیز در مسیر این پروژه قرار دارد که یک سوم آن توسط شهرداری تبریز تملک و تخریب شده است که باقی مانده پروژه نیز در روز های آتی انجام خواهد شد.

از جمله اهدافی که در اجرای این پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و حتما در اجرای این پروژه به این موارد توجه خواهد شد نوسازی بافت فرسوده، کاهش بار ترافیکی، بهبود دسترسی به فضاهای عمومی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارزش افزوده برای املاک همجوار و از همه مهم‌تر تسهیل در امدادرسانی در مواقع بحرانی به ویژه هنگام وقوع سیل و زلزله است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار