مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران:

توانمندی هنرجویان هنرستانی زمینه‌ساز توانمندی‌های صنعتی کشور است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲، توانمندی هنرجویان هنرستانی رازمینه‌ساز توانمندی‌ صنعتی و توسعه و پیشرفت کشور در همه عرصه‌های فنی، صنعتی، کشاورزی و... دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی هنرجویان هنرستانی زمینه‌ساز توانمندی‌های صنعتی کشور است

اختتامیه نمایشگاه توانمندی های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های دولتی و غیر دولتی منطقه 2 با حضور امیر علیجانی؛ سرپرست معاونت آموزش متوسطه شهر تهران و علی عزتی، مدیر منطقه 2 در کانون قدس این منقطه برگزار شد و عزتی توانمندی هنرجویان و هنرستان ها را زمینه ساز توانمندی‌ صنعتی و توسعه و پیشرفت کشور در همه عرصه های فنی، صنعتی، کشاورزی و... دانست.

در ادامه، قاسم فهیمی معاون آموزش متوسطه منطقه ۲ نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش این منطقه، ظرفیت های بالقوه بسیاری دارد که به لطف خدا و تلاش مدیران مدارس در دوره مدیریت جدید، که نوعی همدلی در میان همکاران گرامی ایجاد شده، شاهد بروز و ظهور استعدادهای درخشان بی‌شماری در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و هنری در میان دانش آموزان منطقه بوده ایم.

قاسم فهیمی ادامه داد: این نمایشگاه به‌منظور معرفی توانمندی‌های هنرجویان و نمایش ظرفیت‌های هنرستان ها و دبیرستان های کاردانش منطقه و با هدف کمک به فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان های متوسطه اول برپا شده بود و به همین منظور و بر اساس یک برنامه پیش بینی شده ، بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر پایه نهم از غرفه های ۲۱ هنرستان و دبیرستان شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است، علاوه بر هنرستان ها، مدیریت کانون قدس، کارشناسی آموزش فنی و حرفه‌ای، کارشناسی متوسطه اول، کارشناسی متوسطه دوم ، پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان و کارشناسان مشاوره تحصیلی منطقه نیز در مدت برگزاری این نمایشگاه برای توجیه دانش آموزان علاقمند حضور فعال داشتند.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار