نمایشگاه توانمندی های هنرجویان هنرستان های آموزش و پرورش منطقه ۲ افتتاح شد

تهران(پانا)- نمایشگاه توانمندی های هنرجویان هنرستان های آموزش و پرورش منطقه ۲ با حضور علی عزتی؛ مدیر منطقه و شورای معاونین در کانون فرهنگی تربیتی قدس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه توانمندی های هنرجویان هنرستان های آموزش و پرورش منطقه ۲ افتتاح شد

محمد هاشمی نژاد کارشناس مسئول فنی حرفه ای و کاردانش منطقه 2 در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: نمایشگاه توانمندی های هنرجویان هنرستان ها با مشارکت ۲۳ هنرستان سطح منطقه در چهار روز، در روزهای ۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت در کانون تربیتی قدس در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فعالیت های هنرستان ها و معرفی رشته های تحصیلی موجود در منطقه ۲ دانست و افزود: جامعه هدف این نمایشگاه دانش آموزان پایه نهم دوره متوسطه اول مدارس می باشد که در آستانه تصمیم گیری برای انتخاب رشته و موقعیت شغلی خود در آینده هستند این بستر برای دانش آموزان پایه نهم فراهم شده است که در آگاهی کامل و شفافیت انتخاب رشته خود را به انجام رسانند.

کارشناس مسئول فنی حرفه ای و کاردانش منطقه دو در ادامه ضمن تاکید بر اینکه بازدید نمایشگاه برای عموم مردم آزاد میباشد اظهار کرد: برای حضور دانش آموزان پایه نهم جدول زمانبندی طراحی و به مدارس اعلام شده که بر اساس آن از نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند.

محمد هاشمی نژاد گفت: در نمایشگاه، غرفه های ویژه برای مشاورین و مشاوره تحصیلی رایگان دانش آموزان طراحی و تعبیه شده است که دانش آموزان عزیز می توانند به طور رایگان مشاوره تحصیلی شوند.

آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران دارای ۶ هزار دانش آموز دختر و پسر در پایه نهم می باشد.

خبرنگار: محدثه بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار