رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی:

با برنامه‌ریزی خوب از ظرفیت‌های بیرونی برای رشد حوزه ورزش دانش‌آموزی استفاده می‌شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با معلمان گفت با یک برنامه‌ریزی خوب در درون آموزش و پرورش از ظرفیت‌های بیرونی برای رشد و تعالی این حوزه استفاده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه‌ریزی خوب از ظرفیت‌های بیرونی برای رشد حوزه ورزش دانش‌آموزی استفاده می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ حسین بابویی با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با معلمان اظهار کرد: روز گذشته توفیق شد با مقام معظم رهبری دیداری داشته باشیم. در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی، معلمان را سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی ایران برشمردند که این امر باعث افتخار و مباهات ما خواهد بود.

وی افزود: این نوع نگاه مقام معظم رهبری، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم در راستای منویات ایشان گام‌های موثری برداریم و در راستای تحول پیش رویم.

بابویی عنوان کرد: در مسیر تحول و پیشرفت در کشورمان بدون نقش‌آفرینی آموزش و پرورش، دستیابی به قلل صورت نخواهد گرفت. بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بر این است که بتوانیم نقش آموزش و پرورش را بهتر درک کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ادامه داد: برای برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش، تاکید رهبری بر اقدام در بیرون و درون این وزارتخانه بر اساس پشتیبانی نهادها است که مسیر روشن شود لذا باید دقت و تلاش داشته باشیم تا برنامه‌ریزی داخلی خوب داشته و از ظرفیت‌های بیرونی برای رشد و تعالی این حوزه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: بنده به عنوان یک خدمتگزار نظام تعلیم و تربیت در حوزه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، تصورم از دیدار دیروز مقام معظم رهبری با معلمان این است که از این فرصت استفاده کنیم و فرمایشات ایشان را در مسیر کاری و زندگی خود قرار دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ادامه داد: در بحث توانمندسازی نیروی انسانی باید در نظام تعلیم و تربیت، دقت کافی و لازم داشته باشیم تا معلمانی نخبه و کاربلد تربیت کنیم ما نیز در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بابویی بیان کرد: روز گذشته و در این دیدار، گله‌مندی مقام معظم رهبری بر روی موضوع برون‌سپاری فعالیت‌ها به بخش بیرونی نظام تعلیم و تربیت بود که باید در تمام حوزه‌ها به ویژه ما در حوزه تربیت بدنی و ورزش دانش‌آموزی به این امر توجه کنیم.

وی اظهار کرد: در سنوات گذشته برخی از فعالیت‌های ما به بخش‌های خصوصی واگذار می‌شد که دیروز رهبری اشاره داشتند این وظیفه نظام تعلیم و تربیت است. این نظام یک نظام دولتی است لذا واگذار کردنی نیست.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی افزود: در حوزه ورزش دانش‌آموزی یکی از ابرازهای مهم در تحقق اهداف تعلیم و تربیت تامین منابع مورد نیاز است که باید از ظرفیت مجلس و دولت استفاده شود تا بتوانیم فرمایشات رهبری را به طور کامل و دقیق اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار