دبیر ورزش مدارس ناحیه ۵ مشهد:

عمومیت ورزش در کل جامعه مستلزم حمایت خانواده‌ها است

مشهد (پانا) - دبیر ورزش مدارس ناحیه پنج مشهد مقدس عنوان کرد حمایت خانواده‌ها تاثیر بسزایی در هر رشته‌ای نسبت به کودکان و جوانان در زمینه ورزش می‌گذارد و با شروع حمایت خانواده ،درکل جامعه عمومیت پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
عمومیت ورزش در کل جامعه مستلزم حمایت خانواده‌ها است

جواد بارانی دبیر ورزش مدارس ناحیه پنج مشهد مقدس در گفت‌وگو با پانا گفت: در سال ۱۳۹۵ پایان نامه ارشد خود را با موضوع تاثیر ورزش خانوادگی بر ورزش همگانی ارائه دادم ،به این نتیجه رسیدم که حمایت خانواده تاثیر بسزایی در هر رشته‌ای نسبت به کودکان و نوجوانان در زمینه ورزشی می گذارد و با شروع حمایت خانواده ،در کل جامعه عمومیت پیدا می‌کند.

بارانی ادامه داد: ابتدا در رشته تربیت بدنی، اولویت با رشته دو و میدانی و برای بچه ها رشته ژیمناستیک است. همچنین با توجه به انتخاب و علاقه کودکان و نوجوانان در رشته‌های مرتبط ورزشی می توان میزان سطح موفقیت رشد و پیشرفت را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسلما برای عمومیت جامعه، تاثیر ورزش دو و میدانی و امکانات فراهم شده در پارک ها، باشگاه های ورزشی و ورزش‌های همگانی که توسط شهرداری فراهم شده است، تاثیر زیادی در روحیه، موفقیت و سلامت افراد جامعه می گذارد.

وی افزود: شهرداری و اداره ورزش جوانان در این زمینه مقدماتی فراهم کرده است، از جمله سه‌شنبه‌های بدون خودرو، یعنی تردد افراد با دوچرخه و یاحداقل کاهش ترددهای درون شهری ، ولی به علت مشغله کاری خانواده ها و... با استقبال چندانی مواجه نشده است، پیشنهاد من گرایش همه افراد جامعه به سمت ورزش در هر سنی و در هر رشته‌ای است.

خبرنگار: مهدیه باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار