کارشناس سلامت آموزش و پرورش منطقه ۶

حفظ سلامت دانش آموزان نوید بخش آینده سالم است

تهران (پانا) - کارشناس سلامت منطقه 6 تهران ، دانش آموزان را بخش مهمی از جمعیت کشور خواند که حفظ سلامت آنان به عنوان آینده سازان کشور تضمین کننده پشرفت جامعه و زیربنای عرصه تعلیم و تربیت محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش آموزان نوید بخش آینده سالم است

به مناسبت شروع هفته سلامت، مراسم این هفته در آموزش و پرورش منطقه 6 با حضور حمید ضیاءپور؛مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه 6، حاجتی؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، آزیتا فکور؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، معاون آموزش ابتدایی و همکاران مراقب سلامت مدارس، سفیران سلامت و همکاران اداری برگزار شد.

حمید ضیاء پور مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 ضمن تبریک هفته سلامت از همکاران این حوزه در مدارس تشکر کرد.

صفائی کارشناس سلامت منطقه 6 به اهمیت حضور مراقبین سلامت در مدارس پرداخت و گفت:دانش آموزان بخش مهمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند که حفظ سلامت آنان به عنوان آینده سازان کشور تضمین کننده پشرفت جامعه و زیربنای عرصه تعلیم و تربیت محسوب می شود. حفظ سلامت دانش آموزان نوید بخش آینده سالم و حرکت کشور به سمت قله های افتخار است.

وی افزود: مراقبین سلامت در این مدت با توجه به کمبود نیرو در این حوزه جهادی تلاش کردند و در اجرای برنامه های سالانه سلامت از جمله هفته پیشگیری از دیابت، روز هوای پاک، روز جهانی بهداشت، جشنواره سفیران سلامت، جشنواره غذای سالم، بازدید از اسکان نوروزی و بازدید از پایگاه های تغذیه سالم و... در سطح شهر تهران خوش درخشیدند.

در پایان برنامه سفیران سلامت دبستان فرهنگ و هنر با حضور در این مراسم توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار