مدیر فنی شبکه شاد:

برای تهیه هویت گرافیکی شبکه شاد از دانش‌آموزان ایده گرفته شده است

تهران (پانا) - مدیر فنی شبکه شاد گفت: بخش جانبی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه، ایده گرفتن از دانش‌آموزان برای تهیه هویت گرافیکی شبکه شاد بود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برای تهیه هویت گرافیکی شبکه شاد از دانش‌آموزان ایده گرفته شده است

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره مدرسه، حسن قاسم‌زاده در مراسم اختتامیه جشنواره دانش‌آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: در شبکه شاد با توجه به مخاطبان خود که بیشتر کودک و نوجوان هستند، جشنواره‌های مختلفی در معرض دید بچه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: در شبکه دانش‌آموزی شاد، استقبال خوبی از جشنواره‌ها به‌ویژه جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی شده و این جشنواره از این ظرفیت استفاده کرده و دریافت آثار خود را در شبکه شاد انجام داده است.

قاسم‌زاده عنوان کرد: بچه‌های مستعد که هیچ وقت امکان شرکت در این جشنواره‌ها را پیدا نمی‌کنند به دلیل همه‌گیری شبکه شاد می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند.

مدیر فنی شبکه شاد با بیان اینکه بخش جانبی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه، طراحی کاراکتر شبکه شاد بود، افزود: از ابتدای سال تحصیلی گذشته به دنبال این بودیم که هویت گرافیکی برای شبکه شاد داشته باشیم لذا از بچه‌ها ایده گرفتیم تا این کاراکتر را تهیه کنیم و دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی تا متوسطه در این فراخوان شرکت و آثار خود را ارسال کردند.

اظهار امیدواری مدیر شبکه امید برای تبدیل شدن جشنواره مدرسه به یکی از حرفه‌ای‌ترین جشنواره‌های دانش‌آموزی

مدیر شبکه امید سیما نیز در این مراسم گفت: امیدوار هستیم در عرصه هنر و رسانه، نقطه صفر دانش‌آموزان در سال‌های آینده جشنواره مدرسه باشد یا حداقل گام‌هایی از این مسیر برداشته باشند.

محمدصادق باطنی اظهار کرد: جشنواره مدرسه، خلاء استعدادیابی هنری و رسانه‌ای کشور را جبران می‌کند به‌ویژه اکنون که با یک اُفتی در آموزش و پرورش مواجه هستیم و امیدواریم این جشنواره بتواند به یکی از حرفه‌ای‌ترین جشنواره‌های دانش‌آموزی تبدیل شود.

باطنی با بیان اینکه تشویق دانش‌آموزان، ویژگی مهم جشنواره مدرسه است، گفت: این جشنواره مخاطب کودک و نوجوان دارد و با کمک و حمایت نهادهای مختلف به خصوص وزارت آموزش و پرورش از این جشنواره می‌توان ظرفیت‌هایی را برای پُر کردن خلاءها شناسایی کرد.

برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره مدرسه، جریان فرهنگی را توسعه می‌دهد

معاون حوزه هنری نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره مدرسه هم جریان فرهنگی را توسعه می‌دهد و هم بچه‌ها ارتباط خوبی با این جشنواره‌ها می‌گیرند.

علی جانباز با بیان اینکه جشنواره مدرسه، فرصت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان است، گفت: فرصت‌های کشف استعداد در کشور محدود است که باید توسعه پیدا کند و برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به تحقق این امر کمک خواهد کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش باید جشنواره‌های خود را محدود کند و مسیر رشد این جشنواره‌ها را گسترش دهد.

جانباز اظهار کرد: حوزه هنری از این دانش‌آموزان که تجربه خوبی دارند، حمایت و آنان را شناسایی می‌کند. در حوزه هنری تلاش داریم تمام جشنواره‌ها را حمایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار