نظارت بر امتحانات نهایی از طریق شبکه شاد

تهران (پانا) - همزمان با نزدیک شدن به بازه برگزاری آزمون‌های نهایی در سطح کشور، پلتفرم شاد در کنار اهالی مدارس ایران به کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۷۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر امتحانات نهایی از طریق شبکه شاد

به گزارش شبکه شاد، با توجه به اهمیت امتحانات نهایی و تاثیر مستقیم آن بر نتایج کنکور سراسری، بعضی افراد سودجو مدعی فروش سوالات امتحانات نهایی می‌شوند. این در شرایطی است که پروتکل‌های حفاظتی وزارت آموزش و پرورش اعم از قرنطینه طراحان سوالات، قرنطینه واحد تکثیر، ایجاد فایل‌های رمزدار، حفاظت فیزیکی در هنگام ورود به جلسه و... امکان انتشار سوالات پیش از برگزاری امتحانات را ناممکن کرده است.

در کنار تمام این تمهیدات هوشیاری خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای برخورد با افراد کلاهبردار ضروری است. شرکت‌کنندگان آزمون، خانواده‌ها و دبیران در صورتی که اخباری مبنی بر دسترسی به تصویر سوال و یا مباشرت در انتشار تصاویر در فضای مجازی دارند، می‌توانند گزارشات خود از این افراد را از طریق شبکه شاد و بخش «واحد نظارت بر امتحانات نهایی» به صورت مستقیم با مسئولان وزارت آموزش و پرورش در میان بگذارند.

گزارشات دریافتی به صورت لحظه‌ای بررسی و صحت‌سنجی شده و فورا با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

گفتنی است پیش از این رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات نهایی امسال ۴۰ درصد تاثیر قطعی در کنکور دارد، خبر از ایمنی آزمون و هماهنگی میان ارکان برگزار‌کننده و آمادگی کامل برای انجام این تحول، داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار