رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش قم:

8 هزار جلسه مشاوره روانشناسی رایگان در آموزش و پرورش قم انجام شده است

قم (پانا) - رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی قم از ارائه 8 هزار جلسه مشاوره روانشناسی رایگان در مراکز آموزش و پرورش خبر داد و گفت همزمان با روز روانشناس و مشاور، همایش مشاوران مدارس در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
8 هزار جلسه مشاوره روانشناسی رایگان در آموزش و پرورش قم انجام شده است

فتانه داودی، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی قم در گفتگویی با تبریک دهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور اظهار کرد: به همین مناسبت فردا یکشنبه همایشی با هدف تقدیر از روانشناسان و مشاوران برگزیده شاغل در سمت مشاوره مدارس در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت مشاوران در سه حوزه آموزش، درمان و پژوهش در آموزش و پرورش گفت: در حوزه درمان حدود ۱۰ هزار جلسه مشاوره داشتیم که بالغ به 8 ‌هزار مورد آن رایگان بوده است.

داودی پیرامون توانمندسازی مشاوران حوزه مشاوره افزود: در حوزه توانمندسازی مشاوران مدارس کارگاه‌های مختلفی از جمله اخلاق حرفه‌ای، روش مقابله‌گری،‌ آشنایی با داروهای روانپزشکی و ... با حضور اساتید استانی برگزار کرده ایم.

وی افزود: دو کاردوی آموزشی همراه با برنامه های تفریحی و رقابت گروهی و بازی هایی که می تواند در مدارس شادی و نشاط ایجاد کند نیز با حضور فعال مشاوران و با همکاری اداره امور تربیتی در اردوگاه های آموزش و پرورش برگزار شد.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی قم بازدید و تجربه نوردی مشاوران از مجموعه های موفق را نیز مورد توجه قرار داد و با اشاره به فعالیت خط ملی نماد 1570 گفت: این خط به منظور گسترش دسترسی دانش آموزان، والدین و مدارس به خدمات راهنمایی، مشاوره و مددکاری اجتماعی و نیز افزایش آمادگی آموزش و پرورش و مدارس کشور برای مداخله سریع، بموقع و موثر در فوریت های روانی اجتماعی، راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار