اکبر رحمتی در آستانه آغاز به کار مدرسه رسانه استان اصفهان:

شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری دانش‌آموزان یکی از وظایف اصلی‌آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت شناسایی و کشف استعدادهای ویژه فرهنگی و هنری در میان دانش‌آموزان یکی از اصلی‌ترین وظایف آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری دانش‌آموزان یکی از وظایف اصلی‌آموزش و پرورش است

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان عنوان کرد: سازمان دانش آموزی استان اصفهان قصد دارد با راه اندازی مدرسه رسانه اصفهان در زمینه های خبرنگاری، گرافیک، تدوین، عکاسی و فیلمبرداری، تئاتر و سرود، گویندگی، انیمیشن، نویسندگی، طراح دکور و صحنه، کارگردان، طراحی سایت و شعرخوانی دانش آموزان علاقه‌مند را شناسایی و جذب کند.

رحمتی با تاکید بر اینکه این گروه برای نخستین بار در کشور ایجاد شده است، گفت: دانش آموزان علاقه‌مند و توانمند از نواحی شش گانه اصفهان می توانند با مراجعه به سایت https://survey.porsline.ir/s/P3GiXUup از تاریخ 6 اردیبهشت ماه تا 15 اردیبهشت اقدام به ثبت نام کنند و پس از گذراندن مرحله مصاحبه عضو گروه مدرسه رسانه اصفهان شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: امروز در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند تربیت این قشر هستیم و تشکیل تیم انقلابی، پای کار، توانمند و قوی رسانه استان مد نظر است. در این زمینه سازمان دانش آموزی استان اصفهان با همکاری نهادهای رسانه‌ای استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار