مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

افزایش کاربران شبکه شاد، ناشی از ارتقای کیفیت و قابلیت های این پیام رسان ملی است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد تاکنون 316 هزار و 390 دانش آموز استان در شبکه شاد عضویت دارند که با توجه به شناخت عموم مردم از قابلیت های این پیام رسان میزان نفوذ این سامانه در بین دانش آموزان استان به 59 / 85 درصد رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش کاربران شبکه شاد، ناشی از ارتقای کیفیت و قابلیت های این پیام رسان ملی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در کنفرانس ویدئویی با روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق استان در خصوص دستورالعمل وزارتی در بازگشایی مدارس از اول بهمن اظهار کرد: بر این اساس آموزش پایه های اول، دوم و هنرستان‌های مناطق زرد و آبی در مدارسی که کمتر از 50 دانش آموزش به صورت اختیاری، حضوری است.

وی با تأکید بر لزوم بیان ویژگی‌های سامانه شاد خطاب به روسای ادارات مناطق گفت: باید دستاوردهای این سامانه برای نمایندگان محترم مجلس، فرمانداران، ائمه جمعه و بخشداران به صورت عینی تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از پویش خودجوش فرهنگیان و خیّران در تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند خاطرنشان کرد: طرح «هر دانش آموز، یک تبلت» فرصت مغتنمی است تا با مشارکت خیران، سازمان های حمایتی و عمومی بتوانیم نیاز دانش آموزان را به وسایل ارتباطی آموزشی رفع کنیم. رحمتی با اشاره به اهمیت آموزش‌های پیش دبستانی نوآموزان اظهار کرد: باید بتوانیم با شناسایی افراد واجد شرایط، زمینه آموزش آنان را در فضای شاد که به صورت رایگان انجام می شود، فراهم کنیم.

وی با تأکید بر لزوم حراست از زیرساخت ها و اموال آموزش و پرورش در حوادث طبیعی خاطرنشان کرد: ضروری است مدیران مدارس با استفاده از امکانات انجمن اولیا و مربیان نسبت به ارتقای امنیت مدارس و پاکسازی سقف و حیاط مدرسه در ایام بارش برف اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان از روسای ادارات مناطق خواست مجدانه، با همراهی دیگر سازمانها نسبت به شناسایی دانش آموزان ترک تحصیل کرده اقدام کنند و آنان را وارد چرخه نظام آموزشی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار