ارزش آفرینی درکارسوق زبان انگلیسی

کارسوق زبان انگلیسی ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برگزار شد

کارسوق سمپاد

بجنورد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با بیان اینکه کارسوق ها به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد که علاوه برافزایش سطح یادگیری کتاب درسی، فرصت بسیار عالی برای آنها به وجود آید تا با رقابت در مهارت‌آموزی و کارگروهی به دانش مهارتی و کاربردی برسند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کارسوق زبان انگلیسی ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برگزار شد

ابوالقاسم اکبری در اختتامیه اولین کارسوق زبان انگلیسی در تالار تشریفات برگزار شد، عنوان کرد: کارسوق ها به عنوان دستاورد سمپاد، به شناسایی برترین ها توسط داوران در سطح استان می پردازد.

اکبری یادآور شد: سوق دادن رقابت های فردی دانش آموزان به سمت رقابت های گروهی از دیگر فواید مهم کارسوق ها در بین دانش آموزان است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان؛ اظهار کرد: علاوه بر تدریس به دانش آموزان در مدارس سمپاد، دانش آموزان در کارسوق ها به صورت تجربی به تاثیر کاربردی بودن واحد درسی خود پی می برند و با رشته ها و کاربردهای آنها آشنا می شوند و می توانند نسبت به ادامه تحصیل خود در این رشته ها و انتخاب شغل آینده خود شناخت لازم را پیدا کنند.

گلنوش احمدی؛ فلسفه ایجاد کارسوق ها را افزایش بهره وری سیستم آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: در سیستم آموزشی نیاز به تنوع آموزش داریم و همچنین باید به سمت تحقیقات پژوهش محور و کاربردی حرکت کنیم.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان گفت: اولین جشنواره زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان مدارس خاص برای اولین بار در استان خراسان شمالی، با حضور ۱۹ تیم از مدارس دخترانه فرزانگان و نمونه دولتی در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین برگزار شد.

دانش آموزان به صورت حضوری در سه بخش اجرای نمایشنامه، ارائه مقاله و نامه نگاری به زبان انگلیسی به رقابت پرداختند.

مریم دستپاک بیان کرد: هدف از برگزاری کار سوق زبان انگلیسی، ایجاد رقابت و نهادینه‌سازی فعالیت‌های پژوهشی و چالش شادی آفرین در بین دانش آموزان است و از کارسوق ها به عنوان یک فرصت برای کشف استعدادها در مدارس سمپاد یاد کرد و گفت: در شرایط کنونی که با چالش بیکاری برای جوانان رو به رو هستیم، باید بتوانیم علم را تبدیل به ثروت کنیم.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار