مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

دانش آموزان خراسان‌شمالی در کار سوق کشوری ریاضی مهرگان افتخار آفریدند

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت درخشش سه نفر از دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان شهرستان اسفراین و شیروان در بیست و دومین کار سوق کشوری ریاضی مهرگان باعث افتخار آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خراسان‌شمالی در کار سوق کشوری ریاضی مهرگان افتخار آفریدند

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی اظهار کرد: سه نفر از دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان شهرستان های اسفراین و شیروان در بیست و دومین کار سوق کشوری ریاضی مهرگان، افتخارآفرین شدند.

وی افزود: دانش آموزان، فاطمه دشتی اجقان از آموزشگاه فرزانگان دوره اول شهرستان اسفراین، سید مهیار مهدوی از آموزشگاه شهید بهشتی دوره دوم از شهرستان شیروان و عرفان کاظم زاده از آموزشگاه شهید بهشتی دوره اول شهرستان شیروان توانستند در بیست و دومین کارسوق ریاضی مهرگان کشوری خوش بدرخشند.

اکبری در پی این موفقیت ضمن تبریک این دستاورد علمی به دانش آموزان و خانواده آنان و خانواده بزرگ سمپاد ابراز امیدواری کرد که با نیروهای فعال و خلاق، بتوان موفقیت های بهتر و بیشتری را کسب کرد و در این مسیر، همراهی و همیاری دلسوزانه، مدیران آموزش و پرورش، مدیران، معاونین و دبیران در مدارس را بسیار حائز اهمیت دانست.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار