رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

نتایج کارسوق کشوری ریاضی و رویداد ملی ایده شوی دانش‌آموزی اعلام شد  

اصفهان(پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان گفت کارسوق کشوری ریاضی مهرگان به صورت مجازی برگزار شده که با استقبال خوب دانش‌آموزان سمپاد کشور مواجه شد و نزدیک به 2 هزار دانش‌آموز در آن شرکت کردند. 

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نتایج کارسوق کشوری ریاضی و رویداد ملی ایده شوی دانش‌آموزی اعلام شد  

احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل در گفتگو با پانا اظهار داشت: «کارسوق مهرگان یکی از قدیمی‌ترین کارسوق های مدارس استعدادهای درخشان در سطح کشور است که به همت واحد پژوهشی دبیرستان دوره اول شهید اژه‌ای ۱ برگزار می شود.»

وی افزود: «هدف از برگزاری کارسوق ریاضی مهرگان، آشنایی دانش‌آموزان با کاربردهای ریاضی است.»

صنعتکار تأکید کرد: «این کارسوق در سطح کشور و به‌صورت مجازی برگزار شد که با استقبال خوب دانش‌آموزان سمپاد کشور مواجه شده و نزدیک به ۲ هزار دانش‌آموز در آن شرکت کردند.»

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: این کارسوق در حالی به پایان رسید که در آن ۹ تیم برگزیده شدند که در دانش‌آموزان این تیم‌ها از ۱۰ استان کشور بودند.

وی تأکید کرد: رویداد ملی ایده شوی دانش‌آموزی نیز اولین‌بار در کشور به همت واحد پژوهشی دبیرستان دوره اول شهید اژه‌ای ۱ در سال گذشته برگزار شد.

صنعتکار ادامه داد: هدف از چنین رویدادی، دریافت ایده‌های دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور در تمام زمینه‌ها و پرورش و توانمندسازی آنان بود، این رویداد ملی در دو بخش ژول‌ورن و کسب‌وکار و در دو سطح متوسطه اول و متوسطه دوم تعریف شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار