رئیس سازمان بسیج اساتید:

‌‌بسیج اساتید ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد

‌در دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه بسیج اساتید باید محور حرکت تحولی مد نظر مقام معظم رهبری باشد، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد. بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه درصدد کمک به دولت و حل نظام مسائل کشور است.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
‌‌بسیج اساتید ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، مراسم افطاری روسای بسیج کانون‌های تهران، دفاتر هماهنگی و معاونین سازمان بسیج اساتید ‌با حضور خانواده اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

‌محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی سخنانی در این مراسم ضمن پرداختن به موضوع عفاف و حجاب، جهاد تبیین را فریضه‌ای قطعی، فوری و مورد انتظار رهبر معظم انقلاب از همه آحاد جامعه دانست و بر ضرورت توجه و پرداختن به آن تاکید کرد.

وی افزود: اساتید بسیجی به ویژه مسئولان و اعضای شورای معاونین نقش و سهم مهم و عظیمی در این میان دارند که انشاالله نقش آفرینی مؤثرتری در تحقق آن خواهند داشت.

رئیس بسیج اساتید کشور در ادامه ضمن اشاره به نقش موثر شهدا در تداوم و ماندگاری و تبدیل شدن انقلاب اسلامی به قدرتی موثر در منطقه و جهان، گفت: تداوم و قدرت انقلاب اسلامی را مدیون فداکاری شهدا و جهاد همه‌جانبه فرزندان بسیجی کشور هستیم.

‌‌مردانی خاطرنشان کرد: امروز با جنگ ترکیبی بسیار پیچیده دشمنان مواجه هستیم. در این نبرد میدان‌دار اصلی جهاد و مبارزه رهبر انقلاب و به دنبال آن، فرزندان بسیجی ایشان هستند و در خط مقدم شما اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم هستید که باید راه ایشان را ادامه دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب امسال موضوع مهار تورم و رشد تولید را مطرح کردند، این‌ها موضوعات مهمی است که اساتید باید با قبول مسئولیت و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها و با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه که شعار بسیج اساتید است، به ارائه راهبرد مناسب بپردازند.

رئیس بسیج اساتید کشور بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی را دو موضوع و دغدغه مهم نظام دانست و بیان کرد: در این خصوص مراکز تعلیم و تعلم بیشتر مورد توجه است، باید دانشگاه‌ها و مدارس نقش تربیتی و موثر خود را داشته باشند و اساتید بسیجی میدان‌دار باشند. باید در کلاس‌ها و با ارائه بحث های آموزشی و پژوهشی این مسیر را هدایت کنیم و به گونه‌ای طی شود تا مسئله‌ای که امروز دشمن سعی دارد آن را به موضوع امنیتی و سیاسی تبدیل کند و با دامن زدن به نافرمانی مدنی از طریق برخی عناصر وابسته‌اش نظام را درگیر این مسئله کند، با روش‌های قانونی و استفاده از ظرفیت‌ها مورد توجه واقع شود.

‌مردانی با بیان اینکه بسیج اساتید باید محور حرکت تحولی مد نظر مقام معظم رهبری باشد، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور ۶۰ محور تحولی برای تحقق شعار سال دارد. بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه درصدد کمک به دولت و حل نظام مسائل کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار