سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

از پویش‌ها و رخدادهای ملی در فضای تابستان برای دانش‌آموزان استفاده شود

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت از پویش‌ها و رخدادهای ملی در فضای تابستان برای دانش آموزان استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
از پویش‌ها و رخدادهای ملی در فضای تابستان برای دانش‌آموزان استفاده شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ اولین جلسه هم‌اندیشی شورای اندیشه‌ورز فعالیت‌های تابستانی با حضور نمایندگان فعال ۵ استان کشور در حوزه فعالیت تابستانی دانش‌آموزان در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین و تسلیت شهادت مولای متقیان، امیرالمومنین، حضرت علی(ع) بیان کرد: این جلسه، یک جلسه متفاوت با سایر جلسات است و از کسانی در این جلسه دعوت شده که فعال در حوزه فرهنگی - هنری و تعلیم و تربیت هستند، دغدغه دارند و در گروه‌های مردمی و جهادی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: تربیت در فضای غیررسمی اتفاق می‌افتد و خیلی از اتفاقاتی که در مدرسه و جامعه رخ می‌دهد، نشانه خلاء تربیتی است که باید این خلاء تربیتی را با ورود قوی تشکل‌های دانش‌آموزی، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی و با ارائه برنامه‌های جدید تربیتی پر کرد.

پورثانی ادامه داد: امروز در تمامی مدارس، شورای دانش‌آموزی داریم که تمامی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در شورای دانش‌آموزی، علاقه‌مند به دیده شدن هستند و این جمعیت قابل توجهی است که باید برای آنان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در این راستا باید از پویش‌ها و رخدادهای ملی در فضای تابستان برای دانش‌آموزان استفاده کنیم البته جنس پویش‌ها باید تأثیرگذار باشد و مورد توجه دانش‌آموزان قرار گیرد.

گفتنی است افراد حاضر در این جلسه به بیان پیشنهادات و تجربیات موفق خویش در حوزه فعالیت‌های تابستانی پرداختند و راهکارهای جدیدی را برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با توجه به علائق آینده‌سازان این مرز و بوم بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار