مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

استفاده از پیشنهادات خلاقانه دانش آموزان و معلمان در برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شرکت در راعهپیمایی موجب تضعیف اسرائیل و تقویت روحیه مردم فلسطین است استفاده از پیشنهادات خلاقانه دانش آموزان و معلمان در باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدسرا خواستار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از پیشنهادات خلاقانه دانش آموزان و معلمان در برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی قدس در محل تالار معلم تبریز با اشاره به خصایص حضرت علی (ع) و‌ ذکر برخی رویدادهای ماه مبارک رمضان گفت: باید از این نور الهی به عنوان الگوی خالص زندگی، نهایت بهره را برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با یادآوری ارزش شب قدر از بر اساس روایات و احادیث موجود افزود: از خداوند متعال استفاده از این فرصت عظیم آسمانی را برای همگان خواستارم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روز قدس روز قوت قلب برای مسلمین و‌ مومنان عالم است و حمایت از مسلمان مظلوم با زبان‌ روزه توجه پرورگار عالم را جلب خواهد نمود و کمترین کار ممکن، برای آن مسلمین اسیر در دست صهیونیسم است.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی از عوامل برگزاری راهپیمایی روز قدس خواست نهایت خلاقیت و همت را با همکاری دانش آموزان برای برگزاری پرنشاط و باشکوه این رویداد مقدس به کار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار