مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

روز قدس، روز احیای اسلام است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی روز قدس را روز احیاکننده اسلام عنوان کرده و بر اهمیت این روز به عنوان یکی از آرمان‌های امام خمینی (ره) تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز احیای اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در ویژه برنامه تبیین فلسفه ابعاد روز جهانی قدس با اشاره به برخی ویژگی های بارز قوم یهود در قرآن کریم از قبیل پیغمبرکشی، عهد شکنی، ربا خواری و ... گفت: دشمنی این قوم با مسلمین و آرمان‌های اسلام سابقه دیرینه دارد و این دشمنی هر روز بیش از پیش افزایش می یابد و‌ ما باید در روز قدس امسال آنچنان حضور گسترده ای داشته باشیم که این حضور علاوه بر قوت قلب برای مسلمین و‌ مومنین، مایوس کننده دشمنان اسلام علی الخصوص دشمنان فلسطین باشد.

وی ادامه داد: روز قدس، روز احیاکننده اسلام است، چرا که در این روز همه در مقابل این غده سرطانی با تمام وجود ایستادگی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: وقتی با زبان روزه و پای پیاده برای دفاع از مظلوم فریاد برادری و همدلی سر می دهیم‌ اجری مضاعف برای روزه داری نصیبمان می شود که رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص خصوصیت های حضرت علی(ع) افزود: با توجه به‌ اینکه نمی توان دریا را در کوزه جای داد، فضایل حضرت علی(ع) را نیز نمی توان در این مدت کم برشمرد، فضایلی که نه تنها شیعیان بلکه دیگران نیز بر آن صحه گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری جهت ناامیدی دشمنان مسلمین و بدخواهان آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: از تمام دانش آموزان غیور و اولیای دین پرور و فرهنگیان با بصیرت برای شرکت پر شور در این عمل برادرانه جهت حمایت از مسلمانان مظلوم دعوت می کنم، تا که این حضور موجب خشنودی پروردگار متعال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار