در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

برگزاری مسابقات جام رمضان ویژه‌ دانش‌آموزان پسر در محلات کم‌برخوردار

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری جام رمضان ویژه دانش‌آموزان پسر در محلات کم‌برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات جام رمضان ویژه‌ دانش‌آموزان پسر در محلات کم‌برخوردار

بابک حاجی حیدری-حسین زمانیان در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری جام رمضان ویژه دانش‌آموزان پسر در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: «با توجه به اینکه کمیته امداد عضو ستاد محلات کم برخوردار است، برنامه‌ریزی شده تا فوتبال خیابانی تحت عنوان جام رمضان برگزار شود و تا پیش از تعطیلات نوروز 32 تیم از خانه‌های امداد ثبت‌نام کرده بودند.»

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران افزود: «در بهمن ماه یکسری مسابقات برای دانش‌آموزان پسر برگزار شده بود و هر خانه امداد که در محلات مختلف شهر تهران و شهرستان‌های تهران مستقر است، دو تیم در رده نوجوانان و جوانان برای مسابقات معرفی کردند. پیش‌بینی شده است که مسابقات در هفته سوم و چهارم فروردین ماه در قالب جام رمضان برای دانش آموزان پسر در محلات محروم برگزار شود.»

وی همچنین درخصوص برنامه‌های کمیته امداد برای تامین اقلام مورد نیاز مددجویان دانش‌آموز در ایام عید نیز گفت: «این مسئولیت در حوزه مشارکت‌های مردمی اجرا می‌شود که پیش از آغاز سال جدید، طبق سنوات قبل در قالب جشن نیکوکاری برگزار شد. در کنار آن هم حامی مددجویان در برنامه‌ای تحت عنوان شوق دیدار، به دیدن فرزندان کمیته امداد آمدند. ارقام کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته رشد کرده است ضمن اینکه تعداد زیادی از مددجویان نیز در فروشگاه بهاره که در شهرستان ورامین برگزار شده بود، حضور پیدا کردند و توانستند اقلام مورد نیاز خود را برای شب عید تامین کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار