فرمانده بسیج بهاباد خبر داد:

توزیع 600 بسته معیشتی بین نیازمندان به‌مناسبت ماه‌ مبارک رمضان

بهاباد (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از توزیع 600 بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر بهاباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 600 بسته معیشتی بین نیازمندان به‌مناسبت ماه‌ مبارک رمضان

محمدرضا قاسمی بهابادی در حاشیه تقسیم و توزیع بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توزیع بسته حمایتی یکی از رویکردهای سپاه در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال 600 سبد حمایتی به ارزش هر سبد معیشتی یک و نیم میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، افزود: اقلام سبد غذایی امسال شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پرمصرف این ماه بوده است.

قاسمی با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبدهای غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان در میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر و روستاها که از قبل شناسایی شده اند توزیع می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان در مناطق کم برخوردار است، یادآور شد: دراین زمینه نیز دو سری جهیزیه با کمک خیرین و بسیج سازندگی تهیه شد که بین زوج‌های جوان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار