ضرورت توزیع مستمر بسته‌های حمایتی در مدارس استثنایی

شهرری(پانا) - مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرری، توزیع بسته‌های حمایتی به صورت مستمر، بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند و بی‌سرپرست در مدارس استثنایی را عامل دلگرمی و پیوند آن‌ها با مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توزیع مستمر بسته‌های حمایتی در مدارس استثنایی

جواد تلطفی مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرری، درحاشیه توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده دانش آموزان مدارس استثنایی ناحیه دو شهرری بیان کرد: تعداد 50 بسته‌ حمایتی و اقلام خوراکی که توسط خیرین تهیه شده است بعد از شناسایی خانواده‌های نیازمند و بی سرپرست دانش‌آموزان که از طریق انجمن اولیا و مربیان، معلمان‌ و معاونین مدرسه انجام و لیست تهیه شد، بر طبق برنامه‌ریزی‌هایی با حضور در مدرسه بین آنان توزیع شد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای مهم زندگی هر انسان مومن که مورد تاکید خدا، پیامبران و امامان قرار گرفته است، کمک به نیازمندان و برآوردن حاجات مومنین و گره‌گشایی از زندگی این افراد است.

تلطفی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات اجتماعی، که همواره بشر با آن مواجه است، با وجود پیشرفت‌های صنعتی و مادی فاصله طبقاتی است، به این معنا که در یک سو عدّه‌ای غرق در ثروت و ناز و نعمت بوده و از بهترین وسایل آسایش و رفاه بهره‌مند باشند و در سوی دیگر عدّه‌ای به اندازه‌ای در فقر و نداری غوطه ور باشند که حتی از تهیه لوازم ضروری زندگی از قبیل غذا، لباس و مسکن هم عاجز باشند و نتوانند هیچ یک از نیازهای اولیه خود را تامین کنند.

وی بیان کرد: اثر درخشان و سودمند دیگر دستگیری از فقرا و نیازمندان، این است خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز کرده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد. در واقع انسان‌ها به کمک به فقرا و نیازمندان به شخص خود کمک‌ می‌کنند.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار