رسول جماعتی:

تحصیل، تهذیب و ورزش باید سرلوحه مدیران مدارس باشد

شهرری (پانا) - رسول جماعتی رئیس اداره امور عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت تحصیل، تهذیب و ورزش باید سرلوحه مدیران باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل، تهذیب و ورزش باید سرلوحه مدیران مدارس باشد

رسول جماعتی رئیس اداره امور عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مدارس نوبت عصر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ضمن تقدیر از مدیریت، کارکنان اداره و مدارس گفت: مدیران با وجود اینکه در مدارس برای تحصیل اهمیت قائل هستند باید تهذیب دانش‌آموزان را نیز در اولویت قرار دهند و در این راستا به مسائل دینی و اخلاقی توجه ویژه شود و جهت حفظ سلامت جسمی و روانی دانش آموزان، ورزش نیز در مدارس مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم در این سه امر مهم گام‌های موثری برداشته شود.

جماعتی در ادامه افزود: توجه به استفاده دانش‌آموزان از ماسک و تهویه مناسب کلاس‌های درس و همچنین ضدعفونی محیط آموزشی به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
رئیس اداره امور عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، در این بازدید با مدیر مدارس به گفت و گو پرداخت و مسائل و مشکلات مدرسه را عنوان کردند و در ادامه با اولیایی که در مدرسه بوده گفتگو کرده و میزان رضایتمندی آنان را جویا شدند و در پایان به کلاس‌های درس رفت و میزان آموزش حضوری در مدارس را بررسی کرد و با دانش آموزان به گفتگو پرداخت.
در این بازدیدها علیرضا بختیاری کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مصیب غلامی کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حضور داشتند.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار