مهدیار مرصعی:

باید به دانش‌آموزان فرصت داده شود تا مهارت‌های خود را ابراز کنند

شهرری (پانا) - مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید‌رجایی ناحیه دو شهرری در مراسم اولین جشنواره استعدادیابی و استعدادپروری منطقه‌ای گفت باید به دانش‌آموزان فرصت داده شود تا مهارت‌های خود را ابراز کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
باید به دانش‌آموزان فرصت داده شود تا مهارت‌های خود را ابراز کنند

مهدیار مرصعی، مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی ناحیه دو شهرری عنوان کرد: «مهارت ابراز وجود و معرفی توانمندی‌ها در نوجوانان راهی برای کشف استعداد است و هر چقدر به دانش‌آموزان فرصت داده شود تا مهارت‌‌های خود را ابراز کنند، فرصت تمرکز و تبحر در مهارت‌های فردی برایشان فراهم خواهد شد. تمام تلاش ما در کانون شهید رجایی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری است که فرمودند استعدادیابی، استعدادپروری، قدر استعداد را دانستن، راه استخراج استعدادها و به فعلیت رساندن استعداد، بروز استعدادها را به نتیجه می‌رساند.»

در شب اول، این جشنواره با حضور بهزاد فراهانی، مجری رسانه ملی، علی ارغنده، هنرمند بین‌المللی سایه‌ها، بهار میرزامحمدی، کارشناس هنری به عنوان داوران کار خود را آغاز کردند. در این شب هنرمندان نوجوان در رشته‌های اجرای صحنه، استندآپ کمدی، مداحی، خوانندگی، شعرخوانی و سخنوری کار خود را در حضور حضار و داوران به اجرا گذاشتند.

فاطمه احدزاده، ملیکا بذرکار، دیانا خذایی، محمدمهدی نوری مطلق و فاطمه زهرا جعفری از جمله هنرمندان نوجوان این شب بودند که باعث تحسین داوران شدند.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار