فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل

اصفهان (پانا) - فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل منتشر شد

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل

روح الله قربانی از اعلام فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل خبرداد و گفت: این جشنواره توسط این اداره و با همکاری بسیج هنرمندان و حوزه هنری انجام شده و مراسم اختتامیه آن در خرداد ماه 1402 و در سالروز آزادی خرمشهر برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء سطح کمی و کیفی هنر نمایش شهرستان و ایجاد انگیزه در بین هنرمندان علاقمند به هنر نمایش عنوان کرد.

قربانی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته بدلیل بیماری کرونا بیشتر فعالیت های هنری تقریبا متوقف شده بود گفت: در زمینه هنرهای نمایشی و تئاتر سیاست این اداره در سال آینده "آموزش" خواهد بود ولی بدلیل وقفه ای که در چند سال گذشته در زمینه برگزاری جشنواره ها بوجود آمد، پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس بصورت شهرستانی برگزار می شود و انشاالله در تابستان در زمینه آموزش فعالیتهای چشمگیری توسط آموزشگاه ها صورت خواهد گرفت.

خاطرنشان می شودمراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس با حضور فرماندار، رئیس حوزه هنری و با حضور هنرمند مطرح کشور رضا توکلی و جمعی از هنرمندان شهرستان آران و بیدگل، "بهمن ماه" در سالن شهدای هنرمند شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار