اجرای طرح آرامش نیروی انتظامی در آران و بیدگل

اصفهان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به دستگیری ۹ سارق سابقه‌دار با اجرای طرح آرامش گفت ۷۱ معتاد متجاهر در آران و بیدگل با اجرای طرح آرامش دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آرامش نیروی انتظامی در آران و بیدگل

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروزی توسط واحدهای انتظامی، پلیس‌های تخصصی شهرستان آران و بیدگل به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان جزئیات دستاوردهای طرح آرامش در آران و بیدگل افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح 9 سارق سابقه‌دار را دستگیر کردند که با دستگیری سارقان 37 فقره انواع سرقت کشف و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به دیگر دستاوردهای طرح آرامش در این شهرستان ابراز کرد: یک نفر اراذل و اوباش، 71 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از دیگر دستاوردهای این طرح است.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند و معتادان متجاهر هم برای درمان به کمپ‌های ترک اعتیاد ماده 15 و 16 انتقال یافتند.

دانش آموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار