دهقان در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

پیگیری «زیرساخت حقوقی پیشرفت اقتصادی کشور» در دستورکار دولت

کمیته ویژه اصلاح قوانین در دولت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید، صادرات و رونق اقتصادی، تشکیل شده است

تهران (پانا) - معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه پیگیری زیرساخت حقوقی پیشرفت اقتصادی کشور در دستور کار دولت است، گفت براساس درخواست مقام معظم رهبری، کمیته ویژه‌ای تشکیل شد تا دستورات رهبری به لحاظ قانونی و حقوقی پیگیری شود؛ اگر نیاز به اصلاح برخی از قوانین است، آن قوانین را اصلاح می‌شود و اگر برخی از مقررات مانع حرکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات و رونق اقتصادی است، آن موانع نیز برداشته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری «زیرساخت حقوقی پیشرفت اقتصادی کشور» در دستورکار دولت

محمد دهقان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «انقلاب بدون پشتیبانی مردم، امکان دوام نداشت. اگر توانستیم 44 سال در برابر دشمنی‌ها و توطئه‌ها دوام بیاوریم، به خاطر اعتقادات ملت و مردمی بودن حکومت بوده است یعنی اعتقادات ملت و مردمی بودن حکومت عامل اصلی پیروزی و بقای انقلاب بوده است.»

وی افزود: «در دولت آقای رئیسی که به عنوان دولت مردمی نامگذاری شد، طبیعی است که ارتباطات مردمی و پیگیری حل مشکلات مردم و دفاع از حقوق مردم در سرلوحه کار دولت باشد. ما در معاونت حقوقی کاری که وظیفه‌مان بود و باید انجام می‌دادیم، اجرای قانون اساسی و مردمی کردن آن بود. بر همین اساس سامانه‌ای ایجاد کردیم که از سراسر کشور مردم بتوانند با ما ارتباط برقرار کنند و نقض قوانین را به ما اطلاع دهند و ما پیگیری خواهیم کرد.»

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: «پیگیری زیرساخت حقوقی پیشرفت اقتصادی کشور را در دستور کار داریم. براساس درخواست مقام معظم رهبری، کمیته ویژه‌ای تشکیل دادیم تا دستورات رهبری را به لحاظ قانونی و حقوقی پیگیری کنیم و اگر نیاز به اصلاح برخی از قوانین است، آن قوانین را اصلاح کنیم و اگر برخی از مقررات مانع حرکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات و رونق اقتصادی است، آن موانع را برداریم. ان‌شالله در راستای رونق اقتصادی کشور نقشی را ایفا کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار