فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:

تلاش برای فارغ‌التحصیلی شایسته و حل مسائل کشور در آینده

تهران (پانا) - فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دانش‌آموزان مدارس سمپاد در اردوی پیشرفت نورانی تاکید کرد که تلاش کنید درس و تحصیلات را به شکل شایسته به پایان رسانده و در آینده، مسائل مردم و کشور را حل کنید.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای فارغ‌التحصیلی شایسته و حل مسائل کشور در آینده

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ اردوهای پیشرفت نورانی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و با هدف آشنایی دانش‌آموزان مدارس سمپاد با دستاوردهای علمی و نظامی کشور به صورت منظم و مطابق هدفگذاری صورت‌گرفته در معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در ماه‌های بهمن و اسفند در 2 استان هرمزگان و خوزستان برگزار شد.

بنا به این گزارش؛ حدود ۲ هزار دانش‌آموز از مدارس سمپاد ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با پیشرفت‌های صنعتی و علمی و نظامی کشور در منطقه آشنا شدند. پایگاه هوافضای قشم، سد کرخه، کشتی‌سازی بندرعباس، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و منطقه یکم نیروی دریایی، مجموعه پالایشگاهی ماهشهر و توانمندی‌های نیروی دریایی و همچنین مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله یادمان شهید باقری، فکه، معراج شهدا، شلمچه و نهر خین از مناطقی بودند که در این سفرها مورد بازدید قرار گرفتند.

در آخرین مرحله از این اردوها در استان هرمزگان با حضور ۱۵۰ نفر از دختران مدارس ۶ استان کشور، سردار حاجی‌زاده فرماندهی نیروی هوافضای سپاه کشور در جمع دانش‌آموزان حضور یافت و سخنانی را ایراد کرد.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دارای استعدادی هستید که این استعداد را خدا به شما عنایت کرده و باید قدر آن را بدانید. تلاش کنید درس و تحصیلات را به شکل شایسته به پایان برسانید و در آینده یک مسئله از مسائل مردم را حل کنید.

سردار حاجی‌زاده ضمن تأکید بر اهمیت الگو قرار دادن بزرگان و نخبگان گفت: شما ثمره زحمات نخبگانی مثل حاج همت، حاج قاسم سلیمانی، لطفی، کربلایی‌پور و... هستید. آن‌ها جمهوری اسلامی و این کشور را به ارث گذاشتند و شما مسیر آن‌ها را ادامه دهید.

فرمانده هوافضای سپاه افزود: خداوند، استعدادی را به شما عنایت کرده و با هزینه بیت‌المال در حال تحصیل هستید. باید برای کشور خود اثرگذار باشید در غیر اینصورت مرتکب گناه می‌شویم. دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: کشور ما دشمنانی دارد و شما باید میزان دشمن‌شناسی و تحلیل روی افکار و اعمال دشمن را بالا ببرید. دشمن جای حق و باطل را عوض می‌کند و ما در مقام شنونده باید تحلیل داشته باشیم.

سردار حاجی‌زاده گفت: این کشور متعلق به شماست. ما ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را به انقلاب هدیه کردیم که هزینه بالایی است. شما با خودتان، آرمان‌های امام(ره) و شهدا عهد ببندید که درس بخوانید و برای خودتان هدف داشته باشید.

فرمانده عالی‌رتبه سپاه پاسداران انفلاب اسلامی در پایان گفت: ما قول می‌دهیم که شما را دعا کنیم و شما هم قول بدهید برای امنیت این کشور تلاش کنید و سعی کنید ایران را به تراز اول جهان برسانید و مطمئن باشید که این شدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار