اردوی پیشرفت نورانی با حضور دانش‌آموزان سمپادی در نهر خین

اهواز (پانا) - اردوی پیشرفت نورانی با حضور دانش‌آموزان سمپادی در منطقه نهر خین از مناطق عملیاتی شهرستان خرمشهر که یادآور دلاوری‌های رزمندگان اسلام در عملیات کربلای ۴ بوده است، با روایت‌گری حسین یکتا یادگار جبهه و جنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی پیشرفت نورانی با حضور دانش‌آموزان سمپادی در نهر خین

در این برنامه سه روزه که با عنوان «اردوی پیشرفت نورانی» نامگذاری شده است یاراحمدی مسئول هماهنگ کننده اردو با تشریح برنامه ها و اهداف این برنامه، بیان کرد: اردوی مذکور، اردوی تخصصی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) در مناطق عملیاتی جنوب است که بر اساس برنامه ریزی انجام پذیرفته از بهمن ماه آغاز شده و استمرار یافته است.

وی در ادامه افزود: در برنامه طراحی شده که کاری نو و خلاقانه است، تلفیقی از اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب، یادمان های اهدا و راهیان پیشرفت کشور استفاده شده است تا به نسل امروز نشان داده شود که پیشرفت و اقتدار امروز مرهون ایثارگری های گذشته است.

یاراحمدی بیان کرد: در چهار گروه ۲۰۰ نفره متشکل از دو گروه دختران و دو گروه پسران عزیزان دانش آموز استعدادهای درخشان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی افزود: در این نوع از اردوها دو محور مدنظر برنامه ریزان و مجریان قرار داشته است. اول روایت عقل و عشق که روایتی نو و جدید از خاطرات و رشادت‌های شهید حسن باقری بیان می‌شود و دوم مبحث مشاهده نزدیک رزمایش اقتدار پهپادی نیروهای نظامی است.

وی در پایان اهداف و دستاوردهای اینگونه از اردوها را آشنایی و لمس دانش آموزان نخبه کشور از تاریخ دفاع مقدس و دریافت رشادت‌ها و شجاعت های عزیزان رزمنده در ایام جنگ تحمیلی و همچنین مشاهده فضاها و موقعیت های پیشرفت در جای جای میهن اسلامی از سوی دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار