مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای طرح کشوری «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» در ۳ هزار مدرسه

از «ایلام» به عنوان دستگاه برتر در حوزه نماز تجلیل شد

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل که طرح ملی است در ۳ هزار مدرسه در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کشوری «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» در ۳ هزار مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به برگزاری اجلاس نماز استانی در استان ایلام اظهار کرد: لازم است از همکاری‌های دستگاه‌های مختلف استان به ویژه استاندار و نماینده معزز ولی فقیه همچنین امام جمعه ایلام تقدیر و تشکر کنم زیرا همکاری خوبی را در حوزه نماز مدارس داشته‌اند.

وی از اهدای لوح تقدیری از سوی وزیر آموزش و پرورش به استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه استان خبر داد و گفت: با اهدای این لوح که از طرف وزیر آموزش و پرورش به افراد اهدا شد از همکاری‌های آنان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همچنین از تجلیل استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در حوزه نماز خبر داد و بیان کرد: لازم است از همکاری تمام دستگاه‌ها در آموزش و پرورش به دلیل همکاری در حوزه نماز در مدارس تشکر کنم.

باقری در این برنامه درخواست کرد با ترویج نمازخوانی در مدارس و اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل که طرح ملی کشوری است و در ۳ هزار مدرسه در حال اجرا است، کمک شود.

وی همچنین بر حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف در نماز جماعت مدارس برای تشویق دانش‌آموزان به نماز و رونق بخشیدن و کیفیت‌بخشی به نماز در مدارس تاکید و اظهار امیدواری کرد با این اقدامات گامی در جهت تقویت نماز در مدارس و نهادینه‌سازی اقامه نماز در وجود دانش‌آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار