مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در شیراز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در شیراز برگزار می‌شود و از ۱۰۰ فعال کشوری نماز نیز در این اجلاس تقدیر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ میکائیل باقری با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی برای اولین بار به میزبانی استان فارس اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های نماز که به صورت فرآیندی، آموزشی و تربیتی مدارس که از اول مهرماه سال گذشته آغاز شده و در اردیبهشت‌ماه همزمان با پایان فعالیت مدارس به نقطه پایانی خود می‌رسد به صورت اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اجلاس از ۱۰۰ فعال کشوری نماز تجلیل می‌شود، افزود: اجلاس نماز در سطوح قبلی هم مانند اجلاس نماز منطقه‌ای و استانی برگزار و در حقیقت در تمام استان‌ها و ۷۴۰ منطقه آموزشی، اجلاس نماز برگزار شده است.

باقری، هدف از برگزاری اجلاس سراسری نماز را برشمرد و ادامه داد: شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان نماز، یکی از اهداف برگزاری این اجلاس است که در مناطق از فعالان نماز مناطق تجلیل می‌شود. در این راستا نفرات برتر به استان معرفی شدند و در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی اشاره کرد: فعالان استانی در ۱۶ محور مانند دانش‌آموزان فعال، امام جماعات فعال، مربیان، معاونان و مدیران مدارس فعال، فرمانداران و استانداران فعال، روسای ادارات، خیرین و... به عنوان ارکان برگزاری نماز در مدارس در استان فارس در روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه تجلیل می‌شوند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: برای این فعالان، مستنداتی در اختیار است که بر اساس آن موارد، این افراد انتخاب شده‌اند و از آنان تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار