ثبت نام ۴۴۰معلم در گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی اعلام کرد همزمان باسالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت«عج» گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت با مشارکت۴۴۰معلم ودانشجومعلم،در۱۱۴پایگاه و۱۲ شهرستان،فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام ۴۴۰معلم در گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت در خراسان جنوبی

سید علایرضا موسوی نژاد، در آیین افتتاحیه این طرح که به صورت نمادین، در دبستان شهیدین قاسمی مهرشهر بیرجند برگزار شد، عنوان کرد: بیش از ۳هزار دانش آموز استان به مدت۲۵هزار ساعت،دروس قرآن، ریاضی و فارسی دوره های اول و دوم ابتدایی را به صورت رایگان فرامی گیرند.

وی، با اشاره به تداوم این طرح تا پایان شهریور ماه سال آینده، تصریح کرد: توسعه فرهنگ جهاد و ایثار، شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد دانش‌آموزان، استفاده از تمامی ظرفیت‌های معلمان استان در راستای تقویت گفتمان دینی، تربیتی، حمایت و مداخله تخصصی در جهت جبران و بهسازی فرآیند یاددهی و یادگیری و ارتقای عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، از مهمترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اعلام اینکه مخاطبان طرح جهاد علمی همه بسیجیان، معلمان، دانشجو معلمان و شرکای برون سازمانی آموزش و پرورش هستند، اظهار کرد: جهاد علمی، فرهنگی و تربیتی مصداق بارز استکبارستیزی و مبارزه با جنگ نرم و تلاش علمی در راه خداست و این اصل مهمی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید می‌شود.

شایان ذکر است دراجرای طرح گروه های جهادی افسران سپاه پیشرفت، نهادهایی چون بسیج فرهنگیان، قرار کگاه جهادی ودانشگاه فرهنگیان با آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار