مشارکت ۴۰۰دانش‌آموز در برگزاری اجلاس نماز دانش‌آموزی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت اجلاس نماز دانش‌آموزی استان خراسان جنوبی با مشارکت ۴۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر فعال نماز، کارشناسان نماز شهرستان‌های استان، گروه‌های خادم الصلوة مدارس و جمعی از مربیان مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۴۰۰دانش‌آموز در برگزاری اجلاس نماز دانش‌آموزی خراسان جنوبی

حجت الاسلام سید علی حسینی در این مراسم اظهار کرد: روایتگری با موضوع نماز، اجرای سرود «اهل بیت»، قرائت انشای نماز، پخش کلیپ برنامه ها و فعالیت های انجام شده فرآیند نور چشم در آموزش و پرورش استان از برنامه های این مراسم بود.

وی،هدف از برگزاری این اجلاس را جریان سازی برای نهادینه شدن امر اقامه نماز در مدارس؛ تقویت و ترویج فرهنگ اقامه نماز؛ گسترش ارزش ها و فضایل اخلاقی بین دانش آموزان و تجلیل از فعالان نماز مدارس برشمرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر این، دانش آموزان، نظرات و پیشنهادهای خود را پیرامون اقامه نماز جماعت مدارس در قالب «حرف های نگفته» به صورت مکتوب به مسئولین نماز آموزش و پرورش استان تحویل دادند.

شایان ذکر است، اجرای برنامه رادیویی توسط دانش آموزان به صورت پخش زنده در بستر شاد با موضوع نماز جماعت مدارس، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار