معاون پرورشی دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر:

جوانان، نقش‌آفرینان اصلی فردای ایران اسلامی هستند

اسلامشهر(پانا)-معاون پرورشی دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر، جوان را مظهر شور و شعف خواند، که باید جامعه از آنان حمایت کنند و مسئولان در جهت رفع دغدغه‌های جوانان ایرانی که اراده پولادین دارند و قطعا" نقش آفرینان اصلی فردای ایران اسلامی هستند، تلاش مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانان، نقش‌آفرینان اصلی فردای ایران اسلامی هستند

دوران جوانی سن خاصی ندارد، زیرا هر کسی که شور و نشاط داشته باشد، جوان به شمار خواهد آمد و یکی از ویژگی‌های اصلی جوانی شور،نشاط،هیجان ،فعالیت و‌...است. دانش‌آموزان و معاون پرورشی دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان (فرزانگان) آموزش و پرورش اسلامشهر، به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(س) و روز جوان در گفتگو با پانا به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با جوان پرداختند.

یکتا سرائی، دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان به همین مناسبت به پانا، گفت:« امامان معصوم ما امروزه بهترین الگو برای جوانان هستند زیرا آنها آیینه تمام نمای خداوند هستند،پس باید راه و منش آنها را هدف خود قرار داد تا در زندگی کمتر دچار سستی شد».

وی گفت:« جوانان امید هر کشوری می‌باشند و سازنده آینده یک جامعه،پس قشر با اهمیتی هستند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.»

در ادامه نرگس انصاری، دانش‌آموز دیگر دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان اسلامشهر اظهار کرد: «ما امروز نیاز به جوانان پر انرژی، با انگیزه و امیدوار داریم، لیکن تحصیل، اقتصاد، اشتغال از عمده دغدغه‌های جوانان است .»

وی افزود:« ما جوانان در قدم نخست باید خوب درس بخوانیم تا در آینده در هر زمینه همراهی موفق برای کشور باشیم و در آن زمینه عملکردی مناسب داشته باشیم.»

سپس فهیمه کیان‌مهر، معاون پرورشی دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در گفتگو با پانا و تبریک روز جوان به تمام جوانان کشور در رابطه با دوران جوانی تصریح کرد:«جوانی نعمتی بی‌بدیل و اوج زندگانی است که انسان نهایت توانایی جسمانی و عقلانی خود را در این دوران دارد و می‌تواند از آن استفاده حداکثری مثبت کند، اما باید با راهنمایی و بهره‌مندی از تجربه‌های دیگران آن را به سمت موفقیت سوق دهد.»

وی خاطرنشان کرد:« جوان مظهر شور و شعف است که باید جامعه از آنان حمایت کنند و مسئولان در جهت رفع دغدغه‌های جوانان ایرانی که اراده پولادین دارند و قطعا" نقش آفرینان اصلی فردای ایران اسلامی هستند، تلاش مضاعف داشته باشند.»

کیان‌مهر تأکید کرد:« طبق منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند،جوانان انقلابى سعى کنند خوب درس بخوانند، خوب فکر و معرفت خود را بالا ببرند. تلاش داشته باشند و در محیط خود اثر بگذارند. اعتقاد دارم مرکز توجه هر جامعه باید جوانان باشند.»

خبرنگار دانش‌آموز: مطهره بدرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار