معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

دانش‌آموزان مدارس فاطمیه و طلوع فجر با مادر آزاده و جانباز شهید سیدحسین رفیق دیدار کردند

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، از دیدار دانش‌آموزان مدارس فاطمیه و طلوع فجر با مادر آزاده و جانباز شهید سیدحسین رفیق با هدف آشنایی با زندگینامه او، دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مدارس فاطمیه و طلوع فجر با مادر آزاده و جانباز شهید سیدحسین رفیق دیدار کردند

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: به مناسبت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی جمعی از دانش‌آموزان آموزشگاه متوسطه فاطمیه و طلوع فجر با مادر آزاده و جانباز شهید سید حسین رفیق دیدار کردند.

در این دیدار، مادر این شهید جانباز در سخنانی از ایستادگی و مقاومت و ایثار فرزند شهید خود در دوران دفاع مقدس توضیح داد، وی از نحوه حضور او در جبهه ها و دلتنگی‌های مادرانه‌اش گفت: پسرم حسین در سن ۱۶ سالگی به جبهه رفت و پس از ۸ سال بازگشت، در این ۸ سال چشم انتظار حسین بودم که پس از بازگشت او متوجه شدم که او در این مدت اسیر بوده و در آنجا شکنجه‌های سختی شده است.

مادر شهید رفیق در ادامه افزود: کتابی به نام زندانی ۷۰۶۲ به روایت " احمد فرجی _سید محمد رفیق " ، که زندگینامه شهید در آن نوشته شده به چاپ رسیده است.

شهید جانباز رفیق سرانجام بر اثر جراحت شکنجه‌های اسارت در سال ۱۳۹۰ و در شب بیست‌ویکم ماه رمضان به آرزوی دیرینه خود رسید و آسمانی شد، این شهید والامقام از نقش‌آفرینان تربیتی در حوزه‌های هنری چون عکاسی، خطاطی و نقاشی بود.

دانش‌آموز خبر‌نگار: زینب انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار