۹۶۵ استعداد قرآنی در مدارس استان بوشهر، شناسایی شده است

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تاکنون ۹۶۵ نفر استعداد برتر قرآنی در مدارس استان شناسایی شده است که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، دوره‌های ویژه آموزشی این نخبه‌های قرآنی در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۹۶۵ استعداد قرآنی در مدارس استان بوشهر، شناسایی شده است

حامد جمالی در تور خبری بازدید از دارالقرآن طوبی بوشهر که به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲ دارالقرآن کریم در سراسر استان بوشهر به صورت تخصصی در بخش های مختلف قرآن و احکام فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال قبل ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان ها و مناطق به مسابقات استانی راه پیدا کردند، عنوان کرد: ۱۶ نفر به عنوان برگزیده به مسابقات کشوری معرفی شدند که در نهایت ۸ نفر در بخش های مختلف رتبه های برتر کسب نمودند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: مرکز دارالقرآن طوبی ویژه بانوان و دختران دانش آموز می باشد که ابتدا دانش آموزان در مدرسه توسط مربیان استعدادیابی می شوند و افراد مستعد، به کلاس‌های تقویتی دعوت می‌شوند.
جمالی ادامه داد: در تمامی مدارس شهرستان بوشهر تاکنون محفل قرآنی توسط این مرکز برگزار شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از آموزش ۵۰۰ قرآن آموز جدید در یک در ماه اخیر خبر داد و افزود: هر ماه مسابقاتی در بخش های مختلف برای آمادگی دانش آموزان و شناخت نقاط ضعف و قوت برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار